27100, м. Новоукраїнка, вул. Соборна, 59   e-mail: inbox1@nu.kr-admin.gov.ua
Про адміністраціюПро район Економіка Сільське господарство Соціальна сфера Контакти
 

Адміністративні послуги

Нормативно-правові акти

Звернення громадян

Центр надання адміністративних послуг

Регуляторна політика

Державні закупівлі

Фінанси

Консультації з громадськістю

Доступ до публічної інформації

Запобігання проявам корупції

Громадська рада

Реагування на критику

Будівництво, архітектура та житлово-комунальне господарство

Інформація для виборців

Архів

Територіальні органи міністерств та відомств

Органи місцевого самоврядування

Військовозобов'язаним

Європейський вибір

Запрошуємо до обговорення

 
Головна

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

З 01 липня 2015 року змінено порядок отримання пільг деякими категоріями громадян

ДЕКЛАРАЦІЯ про доходи сім’ї пільговика

НОВИНИ

Для непрацюючих осіб,

 які досягли загального пенсійного віку, але не набули права на пенсійну виплату

Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №  1098 (чинна з 01.01.2018) затверджено Порядок призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату.

Дана допомога призначатиметься у період з 1 січня 2018 року по 31 грудня 2020 року.

Соціальна допомога призначається непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку (60 років), але не набула права на пенсію у зв’язку з відсутністю страхового стажу, за наявності в неї не менш як 15 років страхового стажу.

Розмір тимчасової допомоги визначається як різниця між прожитковим мінімумом для осіб, які втратили працездатність, і середньомісячним сукупним доходом сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців, але не може перевищувати 100 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність (1373 грн. – з 1 січня 2018 року).

Тимчасова допомога призначається з дня звернення за її призначенням, у разі подання заяви з усіма необхідними документами, та перераховується кожні шість місяців з урахуванням майнового стану заявника.

Для призначення тимчасової допомоги особа подає до органу соціального захисту населення: заяву; документ, що посвідчує особу; інформацію про адресу зареєстрованого місця проживання (адресу місця фактичного проживання); документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків; довідку про наявний страховий стаж, видану органами Пенсійного фонду України; декларацію про доходи та майновий стан.

Тимчасова допомога не призначається у разі, коли:

· середньомісячний сукупний дохід сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців перевищує 100 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність (1373 грн.);

· особа одержує пенсію або державну соціальну допомогу, що призначається відповідно до Законів України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» або «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю»;

· особа або члени її сім’ї протягом 12 місяців перед зверненням за наданням тимчасової допомоги здійснили покупку, на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тис. гривень;

· особа працює, або провадить іншу діяльність, та отримує дохід;

· за результатами вибіркового обстеження матеріально-побутових умов сім’ї виявлено, що особа має додаткові джерела для існування, не зазначені у декларації про доходи та майно (здавання в найм або в оренду житлового приміщення (будинку) або його частини; члени сім’ї працюють без оформлення трудових відносин; можливість отримання доходу від утримання худоби, птиці, інших тварин; дохід від народних промислів, використання наявної сільськогосподарської техніки, машин, мікроавтобусів тощо);

· у власності особи або членів її сім’ї є друга квартира (будинок) за умови, що загальна площа житла перевищує 21 кв. метр на одного члена сім’ї та додатково 10,5 кв. метра на сім’ю, чи більш як один автомобіль, інший транспортний засіб (механізм).

За наявності вищевказаних обставин, тимчасова допомога може бути призначена органом соціального захисту населення на підставі рішення комісії, якщо у складі сім’ї є особа з інвалідністю.

Інформація начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації Олефіренко Т.П. на нараді у голови Новоукраїнської райдержадміністрації 09.01.2018 року з питання про основні новації у сфері соціального захисту населення в Україні з 01 січня 2018 року:

 

1. Установлено прожиткові мінімуми.

 Стаття 7. ЗУ «Про Державний бюджет України на 2018 рік» установлено у 2018 році прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі з 1 січня 2018 року - 1700 гривень, з 1 липня - 1777 гривень, з 1 грудня - 1853 гривні,  а для основних соціальних і демографічних груп населення:

дітей віком до 6 років: з 1 січня 2018 року - 1492 гривні, з 1 липня - 1559 гривень, з 1 грудня - 1626 гривень;

дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня 2018 року - 1860 гривень, з 1 липня - 1944 гривні, з 1 грудня - 2027 гривень;

працездатних осіб: з 1 січня 2018 року - 1762 гривні, з 1 липня - 1841 гривня, з 1 грудня - 1921 гривня;

осіб, які втратили працездатність: з 1 січня 2018 року - 1373 гривні, з 1 липня - 1435 гривень, з 1 грудня - 1497 гривень.

 

2. Збільшено мінімальну заробітну плату.

Стаття 8. Установити у 2018 році мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі: з 1 січня - 3723 гривні; у погодинному розмірі: з 1 січня - 22,41 гривні.  Вона на 523 грн. більша, ніж рівень мінімальної зарплати 2017-го року – 3,2 тис. грн.

У розрахунках до місцевих бюджетів враховано розмір посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки на рівні 1762 гривень проти затверджених на 2017 рік 1600 гривень.

 

3. Зросли мінзарплати і потягнули вгору цифри адмінстягнень.

Сьогодні, 01 січня, зросли штрафи за порушення трудового законодавства юридичними та фізичними особами-підприємцями.

Сума стягнень зафіксована в мінімальних заробітних платах.

В Україні підвищили мінімальну заробітну плату

Від 1 січня 2018 року мінзарплата підвищилася до 3723 грн., а отже збільшилися і штрафи.

Так, 30 мінзарплат за кожного працівника, а це наразі 111 тис. 690 грн., доведеться сплатити роботодавцям до бюджету за фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору, за оформлення працівника на неповний робочий час у випадку, коли останній працює повний робочий день, за виплату зарплатні без нарахування та сплати єдиного внеску.

10 мінзарплат (37 тис. 230 грн. від 1 січня) за кожного працівника становить штраф за недотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці (наприклад, неврахування тарифу нічного часу, подвійної ставки за роботу у вихідні й святкові дні).

На три мінзарплати, а це 11 тис. 169 грн., штрафуватимуть роботодавця за порушення встановлених строків виплати заробітної плати працівникам більше, ніж на один місяць або виплату зарплати не в повному обсязі.

 

4. В УКРАЇНІ ОФІЦІЙНО СТАРТУВАЛА МОНЕТИЗАЦІЯ СУБСИДІЙ.

01 січня, в Україні офіційно стартувала монетизація субсидій. Щоправда, поки що лише на рівні підприємств-надавачів послуг – вони отримуватимуть реальні кошти від держави.

Відповідне рішення Кабмін ухвалив ще два місяці тому, 8 листопада.

"Монетизація субсидій передбачає низку нововведень у розрахунках за субсидіями: розрахунок прямо з казначейства без будь-яких протоколів; чіткі терміни проведення розрахунків за субсидіями (до 24 числа); самостійний вибір виконавцями послуг постачальника енергоносіїв і розрахунок "живими" коштами від субсидій; прозоре нарахування субсидій за фактичні обсяги споживання послуг", - пояснили в Міністерстві фінансів.

Наступний етап - підготовка системи до здійснення монетизації субсидій на рівні домогосподарств (створення необхідної інфраструктури, створення єдиного реєстру та бази даних субсидіантів та їхня верифікація тощо). А вже потім – власне монетизація субсидій на рівні домогосподарств. Дата запуску такої системи для громадян ще не відома.

 

5.ЗМЕНШИЛИ СОЦНОРМУ НА ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЮ: ОТРИМУВАЧАМ СУБСИДІЙ ДОВЕДЕТЬСЯ ПЛАТИТИ БІЛЬШЕ.

01 січня, набула чинності нова норма постанови Кабміну №409 від 6 серпня 2014 року "Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування". Зокрема, зменшили соціальні норми на електроенергію, а це автоматично означає, що отримувачам субсидій та пільг доведеться платити за послугу більше, якщо буде перевищення норми.

Для них зменшили обсяг щомісячної пільгової електрики – на 20 кіловат.

 

6. ЗАПРАЦЮВАЛА НОВА СИСТЕМА ПРИЗНАЧЕННЯ ПЕНСІЙ

01 січня, мінімальна кількість страхового стажу, необхідна для виходу на пенсію за віком, становить 25 років, замість старої норми в 15 років.

З 01.01.18 року  призначатиметься тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату

Згідно з п. 5 Прикінцевих та Перехідних положень Закону № 2148 у період з 01.01.2018 р. по 31.12.2020 р. особам, які досягли 60 років та не набули страхового стажу, передбаченого нормами ст. 26 Закону про пенсійне страхування, за умови наявності у них не менше 15 років страхового стажу призначатиметься тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату .

Зазначена тимчасова державна соціальна допомога буде призначатися органами соціального захисту населення і виплачуватися до досягнення такими особами віку, з якого вони набувають право на призначення пенсії.

Тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, призначатиметься з урахуванням її майнового стану та середньомісячного сукупного доходу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, і виплачуватиметься за рахунок коштів державного бюджету.

 

7. Набули чинності зміни до Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», якими передбачено, що право на допомогу на дітей одиноким матерям (батькам) має мати (батько) дітей у разі смерті одного з батьків, які не одержують на них пенсію в разі втрати годувальника соціальну пенсію або державну соціальну допомогу дитині померлого годувальника, передбачену Законом України "Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам".

Уряд на своєму засіданні 15 листопада вніс зміни до Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Тим самим врегулював механізм обчислення пенсій особам, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї під час проходження дійсної строкової служби і внаслідок чого стали особами з інвалідністю.

Розроблена Міністерством соціальної політики урядова постанова про внесення змін до згаданого порядку передбачає, що за бажанням осіб вказаних категорій, пенсія по інвалідності обчислюється з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року.

Таким чином, прийнята Урядом постанова забезпечує реалізацію Закону України „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій”, яким передбачено обчислення пенсій виходячи з розміру мінімальної заробітної плати особам, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій, випробувань, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї під час проходження дійсної строкової служби і внаслідок чого стали особами з інвалідністю.

МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

Чутки і страхи про програму субсидій

 Влітку люди переживали в очікуванні опалювального сезону - як будемо платити за тепло при таких цінах? Зараз вже понад 5 млн. сімей отримали субсидії. Держава забезпечила надійну та ефективну підтримку сім'ям, які не в змозі оплачувати високу вартість послуг. Але із впровадженням змін у програмі субсидій почали ширитись різноманітні чутки, однією з яких є наступна:

 Якщо не використаєш весь обсяг газу (чи іншої послуги), доведеться повертати субсидію у кінці опалювального сезону

 Розмір субсидії розраховується виходячи з об'ємів соціальної норми споживання, що визначена постановою Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» незалежно від фактично спожитих обсягів природного газу чи інших комунальних послуг.

 Фактичне споживання комунальних послуг домогосподарством відрізняється від нормативного, воно може бути більшим або меншим від соціальних норм споживання. Не потрібно «випалювати» весь обсяг природного газу, чи даремно використовувати інші комунальні послуги (холодну воду, електроенергію), на які надається субсидія.

 Сума субсидії, яку органи соціального захисту населення переказують на  рахунки  виконавців/виробників комунальних послуг для оплати  їх вартості і яка не використана домогосподарством внаслідок економії споживання послуг, може бути зарахована як оплата у майбутніх розрахункових періодах.

 Зменшене споживання комунальних послуг жодним чином не вплине на розмір субсидії на наступний опалювальний період, оскільки вона розраховується виключно на основі соціальних норм споживання.

 Ще раз наголошуємо, що споживати комунальні послуги економно – вигідно. Якщо не використаєте весь обсяг газу (чи іншої послуги), нічого повертати не потрібно, ви все рівно будете користуватись субсидією.

 Більше інформації про субсидії можете знайти тут: http://www.mdi.org.ua/805.

 

Голова Держенергоефективності Сергій Савчук

Відповідальність за порушення у сфері трудових відносин значно посилено

Законодавчих ініціатив щодо посилення відповідальності за роботу «без трудової книжки» і «зарплату у конвертах» за останні роки було чимало, відповідні законопроекти час від часу реєструвалися у Верховній Раді. Нарешті, ініціативи, про які точилося стільки розмов, стали реальністю.

Прийнятий напередодні нового року Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов’язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці» від 28.12.2014 № 77-VIII (далі — Закон № 77), який набрав чинності 1 січня 2015 року, в десятки разів посилює відповідальність роботодавців за порушення у сфері праці.

Законом № 77 внесено численні і суттєві зміни до законодавства про оплату праці, адміністративного та кримінального законодавства, що мають сприяти легалізації заробітної плати та зайнятості.

Новели, що переважним чином спрямовані на запобігання ситуаціям, за яких людина працює без офіційного оформлення трудових відносин, передбачають штрафи як для юридичних осіб (фізичних осіб, які використовують найману працю) (до 30 мінімальних заробітних плат; нова редакція ст. 265 КЗпП), так і для посадових осіб, винних у скоєнні порушення (нові редакції ст. 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст. 172 Кримінального кодексу України; розміри штрафів сягатимуть 2000 нмдг).

Зверніть увагу, що відтепер штрафи накладатимуться не лише на посадових осіб, винних скоєнні правопорушення (ст. 41 КУпАП, ст. 172 Кримінального кодексу), а й на юридичну особу або на ФОП (ст. 265 КЗпП).

За розрахунками Міністерства фінансів України зміни, внесені до законодавства про працю і соціальне страхування з 1 січня 2015 року, сприятимуть легалізації фонду заробітної плати в обсязі 11 млрд. грн. (2,2% від фонду заробітної плати в економіці), що дасть змогу збільшити надходження до бюджету (+1,3 млрд. грн.) та фондів соціального страхування (+3,3 млрд. грн.).

 

Джерело: Електронна газета порталу «Гаряча Лінія Кадровика», 15 січня 2015 року

Про терміни виплати державної допомоги

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації повідомляє що рішення про призначення або відмову в призначенні допомоги приймається в 10-денний термін від подачі заяви з повним пакетом документів або подання останнього недостатнього документу.

Фінансування видатків на виплату допомоги здійснюється за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету до місцевого бюджету

Допомога за поточний місяць виплачується на підставі відповідних заявок про фактично нараховані суми, що подаються управлінням до фінансових органів до 3 числа  (основна) та до 18  числа  (додаткова) на протязі 5 днів з моменту надходження коштів на рахунок управління.

Законодавством України не передбачено встановлення конкретної дати виплати державної допомоги її одержувачам.

Заборгованістю вважаються лише суми державної допомоги, що нараховані, але не виплачені на 1 число місяця, наступного за звітним.

Довідки про стан виплати державної допомоги можна отримати в управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації за адресою

м. Новоукраїнка, вул. Покровська, 60 або за телефоном «гарячої» телефонної лінії 2-25-47

 Маєте проблеми зору?
Для збільшення розміру
шрифта натисніть на 
клавіатрурі одночасно 
"Ctrl" і "+"

 

БЕЗБАР’ЄРНА НОВОУКРАЇНЩИНА 

 

Відеоролик із протидії торгівлі людьми "Українці в якості наркокур’єрів. Виклики сьогодення"