27100, м. Новоукраїнка, вул. Соборна, 59   e-mail: inbox1@nu.kr-admin.gov.ua
Про адміністраціюПро район Економіка Сільське господарство Соціальна сфера Контакти

Адміністративні послуги

Нормативно-правові акти

Звернення громадян

ЦНАП

Регуляторна політика

Державні закупівлі

Фінанси

Консультації з громадськістю

Доступ до публічної інформації

Запобігання проявам корупції

Громадська рада

Реагування на критику

Архітектура та ЖКГ

Інформація для виборців

Архів

Територіальні органи

Органи місцевого самоврядування

Військовозобов'язаним

Європейський вибір

Запрошуємо до обговорення

 
 
Головна

Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до  

Новоукраїнської районної державної адміністрації

у січні-вересні 2018 року порівняно з відповідним періодом минулого року

 

І. Загальна інформація

Робота із зверненнями громадян у Новоукраїнській районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян” та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голови облдержадміністрації та розпоряджень голови райдержадміністрації.

Відповідно до розпорядження голови Новоукраїнської районної державної адміністрації від 22 липня 2016 року №270-р контроль за організацією роботи із зверненнями громадян згідно з розподілом функціональних повноважень покладено на керівника апарату райдержадміністрації Марченка М.М.

Виконання обов’язків по роботі із зверненнями громадян покладено на головного спеціаліста загального відділу апарату райдержадміністрації Стальнікову Ж.В., посадова інструкція затверджена керівником апарату райдержадміністрації 1 грудня 2016 року.

Умови праці задовільні, приміщенням, оргтехнікою забезпечено, працює з програмою “Звернення громадян”.

Питання роботи із зверненнями громадян внесено у Перспективний план на 2018 рік, квартальні та місячні плани, які затверджені головою райдержадміністрації.

Відповідно до перспективного плану роботи райдержадміністрації 26 січня та 28 липня 2018 року питання щодо підсумків роботи із зверненнями громадян було розглянуто на засіданнях колегії райдержадміністрації, видані розпорядження голови райдержадміністрації від 29 січня 2018 року № 30-р “Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у 2017 році” та від 30 липня 2018 року № 240-р „Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у січні-червні 2018 року“.

Про виконання вищевказаних розпоряджень керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації, сільські голови щокварталу до 5 числа місяця, наступного за звітним періодом, подають відповідні інформації до загального відділу апарату райдержадміністрації, а головний спеціаліст відділу Стальнікова Ж.В. щокварталу проводить аналіз стану звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації, та до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом, інформує голову райдержадміністрації.

Згідно з графіком перед головою райдержадміністрації протягом січня-вересня 2018 року прозвітували 14 сільських голів (Глодоський, Диминський, Захарівський, Іванівський, Комишуватський, Кропивницький, Лісківський, Малопомічнянський, Малотимошівський, Новоєгорівський, Новомиколаївський, Приютівський, Рівнянський, Семенастівський), та 2 начальника управлінь райдержадміністрації (управління соціального захисту населення, управління агропромислового розвитку).

Графік особистого прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій розміщено на першому поверсі у фойє райдержадміністрації в доступному та зручному місці. Для громадян з обмеженими фізичними можливостями з парадного входу приміщення райдержадміністрації обладнано „пандус“.

Згідно з розпорядженням голови райдержадміністрації від 26 травня 2011 року № 417-р запроваджено функціонування „гарячої лінії” за участі керівництва райдержадміністрації, графік роботи якої доводиться до відома населення району через офіційний веб-сайт райдержадміністрації та районну газету „Новоукраїнські новини”. Відповідальна особа за роботу "гарячої лінії" – головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації Стальнікова Ж.В.

Протягом січня – вересня 2018 року заплановано та проведено 25 телефонних „гарячих ліній” за участі керівництва райдержадміністрації, зареєстровано 42 звернення.

Головою райдержадміністрації Самойленком В.В. проведено 8 „гарячих ліній”: 04 січня, 08 лютого, 01 березня, 05 квітня, 10 травня, 07 червня, 23 серпня та 06 вересня;

першим заступником голови райдержадміністрації Куртичаном В.П. проведено 8 „гарячих ліній”: 11 січня, 15 лютого, 15 березня, 17 травня, 14 червня, 05 липня, 09 серпня та 13 вересня;

заступником голови райдержадміністрації Іванем О.В. проведено 9 „гарячих ліній”: 18 січня, 22 лютого, 22 березня, 19 квітня, 17 травня, 21 червня, 12 липня, 16 серпня та 20 вересня.

Забезпечено щоденне функціонування „телефону довіри” райдержадміністрації, про що через районну газету „Новоукраїнські новини” щотижнево інформується населення району. Протягом січня – вересня 2018 року на „телефон довіри” зареєстровано надходження 25 дзвінків.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 22 березня 2017 року № 108-р затверджено новий склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

Забезпечено своєчасне проведення засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Відповідно до затвердженого графіку проведено 9 засідань комісії – 31 січня (протокол №1), 27 лютого ( протокол №2), 27 березня ( протокол №3), 27 квітня (протокол №4), 29 травня ( протокол №5), 27 червня ( протокол №6), 27 липня ( протокол №7), 29 серпня ( протокол №8), 28 вересня ( протокол №9) 2018 року.

Проведено перевірки додержання законодавства щодо роботи із зверненнями громадян відповідно до розпорядження голови районної державної адміністрації від 18 грудня 2017 року № 443-р „Про проведення перевірок стану виконавської дисципліни у структурних підрозділах райдержадміністрації та виконавчих комітетах сільських рад“ та затвердженого графіку перевірок: 19 січня – у відділу економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури райдержадміністрації, 12 лютого – у виконавчому комітеті Рівнянської сільської ради, 15 березня – у виконавчому комітеті Малотимошівської сільської ради, 20 квітня - у секторі містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, 15 травня - у виконкомі Приютівської сільської ради, 19 червня – у виконкомі Новоєгорівської сільської ради, 23 липня 2018 року у комунальному некомерційному підприємстві "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Новоукраїнської районної ради, 15 серпня – у виконавчому комітеті Іванівської сільської ради, 26 вересня - у виконавчому комітеті Лісківської сільської ради.

За результатами проведених перевірок підготовлено відповідні довідки.

На офіційному веб-сайті райдержадміністрації щоквартально оприлюднюється довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації за відповідний період.

У районній газеті „Новоукраїнські новини” від 20 січня 2018 року №3, від 7 квітня 2018 року №14 та від 07 липня 2018 року №27 опубліковано статті „Про звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом 2017 року”, „Про звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом січня-березня 2018 року”, „Про звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом січня-червня 2018 року”.

 

2.Інформаційно-аналітичні дані

Протягом січня-вересня 2018 року до райдержадміністрації надійшло всього 795 звернень, що на 119 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року ( за 9 місяців 2017 року – 914 звернень).

На особистому прийомі прийнято 126 громадян, що на 16 менше від попереднього року (2017 рік - 142), з них – 58 громадян зареєстровано на виїзному прийомі, що на 5 більше від попереднього року ( 2017 рік - 53).

Поштою надійшло 39 звернень, що на 35 звернень менше у порівнянні з минулим роком ( 2017 рік – 74 звернення).

Кількість звернень через вищі органи влади склала 563 звернення, що на 75 звернень менше від попереднього року (2017 рік - 638 звернень).

З них:

з Адміністрації Президента України – 1 звернення ( 2017 рік - 0 ) ;

з Кабінету Міністрів України – 0 звернень ( 2017 рік - 0 );

з Верховної Ради України – 0 звернень ( 2017 рік - 0 );

з обласної державної адміністрації - 24 звернення ( 2017 рік -22);

через Урядову гарячу лінію – 311 звернень ( 2017 рік – 370);

через Гарячу лінію голови облдержадміністрації - 227 звернень ( 2017 рік -244);

через інші органи влади – 0 звернень ( 2017 рік -2).

Загальна кількість людей, що звернулися – 893, що на 127 осіб менше відповідного періоду 2017 року (у 2017 році - 1020).

Через Адміністрацію Президента України у 2018 році надійшло 1 звернення від гр.Б. щодо підвезення учнів сіл Леонтовичеве та Веселий Кут Новоукраїнського району до школи.

Через Кабінет Міністрів України, Верховну Раду України до райдержадміністрації у 2018 році звернень не надходило, як і в 2017 році.

Колективних звернень надійшло 11, що на 1 менше (2017 рік - 12 звернень).

У колективних зверненнях підіймались питання: щодо надання мешканцям Рівнянської сільської ради земельної ділянки під пасовище для худоби; щодо встановлення меж земельних ділянок, прилеглих до дороги, якою проганяється худоба у с.Рівне; щодо визначення місця проживання малолітнього онука біля матері; щодо несправності телефонів; щодо надання земельних ділянок у оренду на території Новомиколаївської сільської ради; щодо забруднення повітря свинотоварною фермою ТОВ "Лан", щодо врегулювання земельного питання та інші.

 

Статистичні дані про звернення громадян, що надійшли

до районної державної адміністрації

за 9 місяців 2018 року у порівнянні з відповідним періодом 2017 року

 

Характеристика звернень

9 місяців 2018 року


 

9 місяців

2017 року

Збільшення, зменшення

Всього звернень


 

795

914

-119


 

З них:

- на особистому прийомі

68

89

-21

- надійшло поштою

39

74

-35


 

-на особистому виїзному прийомі

58

53

-+5

Через вищі органи влади:


 

-Адміністрація Президента України


 

- Кабінет Міністрів України


 

-облдержадміністрація.


 

- Верховна Рада України


 

- інші кореспонденти


 

-Урядова гаряча лінія, обласний контактний центр


 

- "гарячі лінії" райдержадміністрації


 


 

1


 


 

0


 

24


 

0


 

0


 


 

538


 


 

67


 


 

0


 


 

0


 

22


 

0


 

2


 


 

614


 


 

60


 


 

+1


 


 

=


 

+2


 

=


 

-2


 


 

-76


 


 

+7

За категорією авторів:

від учасників та інвалідів війни надійшло 7 звернень (2017 рік - 11 звернень);

від учасників бойових дій надійшло 10 звернень (2017 рік -12 звернень);

від осіб з інвалідністю І, ІІ,ІІІ групи 65 звернень (2017 рік - 66 звернень);

від ветеранів праці 2 звернення ( 2017 рік - 2 звернення);

від "дітей війни" – 10 звернень (2017 рік - 8 звернень);

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь 114 звернень ( 2017 рік - 154 звернення);

від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи 3 звернення (2017 рік – 0 звернень);

від дитини з інвалідністю – 1 звернення ( 2017 рік - 0 звернень).

За видами звернень: із усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації заяви склали - 756 (2017 рік - 882 ); скарги - 36 ( 2017 рік – 31).

За територіальною ознакою:

найчастіше на розгляд до райдержадміністрації надходили звернення від мешканців м. Новоукраїнки – 255 звернень (32% від загальної кількості), Рівнянської сільради – 118, Глодоської сільради – 63, Іванівської сільради - 53, Семенастівської сільради – 49, Новоєгорівської сільської ради – 40, Новомиколаївської сільради – 33 звернення.

Найбільше звернень до обласної державної адміністрації надійшло від мешканців: Рівнянської сільської ради - 7 звернень, Глодоської сільської ради – 4 звернення, Новоєгорівської сільської ради - 3 звернення.

 

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян, що надійшли до районної державної адміністрації за 9 місяців 2018 року, у порівнянні з відповідним періодом 2017 року

 


 

По питаннях

9 місяців 2018 року


 

9 місяців

2017 року

Збільшення, зменшення

--соціальний захист

414

545

-131

-аграрна політика

103

96

+7

-комунальне господарство

82

72

+10

-охорона здоров’я


 

64

31

+33

- транспорт і зв’язок


 

23

39

-16

- сімейна політика

20

6

+14

-праця та заробітна плата


 

18

7

-11

-діяльність органів місцевого самоврядуаання

18

23

-5

-освіта

17

20

-3

- екологія

13

17

-4

- діяльність місцевих органів виконавчої влади

9

9

=

-житлова політика

8

6

+2

-економічна політика

7

14

-7

- інші

16

36

-20

всього

812

921

-109

Найбільшу частку від усіх звернень склали питання соціального захисту населення: призначення, виплати та розміру житлової субсидії, надання одноразової грошової допомоги, призначення, виплати та розміру різних соціальних допомог. Всього таких звернень надійшло 414, що складає 52% від усіх звернень, що надійшли у 2018 році. Більшу частину від цих питань – 295 (71%) склали звернення, в яких порушувалися питання щодо затримки з виплати субсидії на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та на придбання твердого палива, скрапленого газу; призначення та виплати державної соціальної допомоги на дітей одиноким матерям, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сімʼям.

Особлива увага приділяється зверненням членів сімей військовослужбовців, які загинули у зоні проведення антитерористичної операції на сході України, військовослужбовців, які брали або беруть участь у проведенні антитерористичної операції на сході України, членів їх сімей, осіб з інвалідністю, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

За звітний період виплачено матеріальної допомоги 133 громадянам на суму 240 800 грн., із них:

- із районного бюджету – 34 особам на суму 98 500 грн.,

- із держаного бюджету – 11особам на суму 7000 грн.,

- за рахунок обласного бюджету – 88 особам на суму 135 300 грн.

За звітний період райдержадміністрацією надано одноразову матеріальну допомогу учасникам антитерористичної операції та сім'ям загиблих учасників АТО, інвалідам війни, інвалідність яких пов’язана з участю в антитерористичній операції, на загальну суму 21 600 грн.

На другому місці - звернення з аграрної політики, які складають 103 звернення. Питання, з якими заявники зверталися, стосувалися отримання земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства, врегулювання земельних орендних відносин, несплату орендної плати за землю.

Збільшилася на 10 звернень кількість питань комунального господарства і складає 82 звернення. Найчастіше громадяни порушували питання щодо відновлення електропостачання, водопостачання, ремонту доріг.

Значно збільшилася кількість звернень з питань з охорони здоров'я (на 31 звернення) і склала 64 звернення. Громадяни підіймали у зверненнях питання щодо забезпечення хворих безкоштовними ліками (найбільше – інсулінами), вакцинами та щодо надання кваліфікованої медичної допомоги.

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються її керівництвом та даються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

 

3. Ефективність розгляду звернень

У січні-вересні 2018 року надійшло 795 звернень, з яких вирішено позитивно 234 ( 29,4%).

У 2017 році надійшло всього 914 звернень, з яких позитивно вирішено 275 (30,0 %).

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються її керівництвом та даються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

 

Кількість звернень, що надійшли на адресу

Обласного контактного центру

Питання

січень-вересень 2018 року

січень-вересень

2017року

Збільшення,

зменшення

Всього:

227

244

-17

соціальний захист

83

112

-29

аграрна політика

32

24

+8

комунальне господарство

29

38

-9

охорона здоров’я

27

14

-13

права і свободи громадян

7

7

=

транспорт і зв'язок


 

7

18

-11

освіта, сім’я, діти, молодь

7

9

-2

екологія та природні ресурси


 

7

8

-1

праця і зарплата


 

5

6

-1

економічна політика

4

4

=

інші питання

19

4

+15

Протягом січня-вересня 2018 року на адресу обласного контактного центру від мешканців Новоукраїнського району надійшло 227 звернень, що на 17 звернення менше, ніж у попередньому році (2017 рік - 244 звернень).

За територіальною ознакою найбільше звернень на адресу обласного контактного центру надійшло від мешканців м.Новоукраїнки (67) та Рівнянської (23), Іванівської (22), Глодоської (20) Новомиколаївської (12) сільських рад.

Зменшилась кількість звернень щодо соціального захисту громадян (на 29 менше, ніж у 2017 році), але складає 83 ( 36,6 % ) звернення.

Збільшилась на 8 кількість питань з аграрної політики: щодо розміру орендної плати за земельну ділянку, врегулювання земельних орендних відносин між громадянином та орендарем.

 

Кількість звернень, що надійшли на

УРЯДОВУ ГАРЯЧУ ЛІНІЮ

Питання

січень - вересень

2018 року

січень - вересень

2017 року

Збільшення,

зменшення

Всього:

311

368

-57

соціальний захист

211

249

-38

аграрна політика

38

39

-1

охорона здоров’я

25

15

+10

комунальне господарство

15

16

-1

транспорт і зв'язок

7

8

-1

освіта, сімʼя, діти, молодь і спорт

6

13

-7

житлова політика


 

2

4

-2

діяльність органів місцевого самоврядування

2

8

-6

праця і зарплата


 

1

1

=

діяльність місцевих органів виконавчої влади

1

5

-4

екологія та природні ресурси

0

5

-5

інші питання

3

5

-2

За звітний період від мешканців Новоукраїнського району на Урядову гарячу лінію надійшло 311 звернень, що на 57 звернень менше, ніж у попередньому році ( 2017 рік – 368 звернень).

За територіальною ознакою найбільше звернень на Урядову гарячу лінію надійшло від мешканців: м.Новоукраїнка (124 звернення), Рівнянської сільської ради (40 звернень), Новоєгорівської сільської ради (25 звернень), Глодоської сільської ради ( 18 звернень).

Найчастіше порушувались питання соціального захисту: призначення, виплати та розміру житлової субсидії та державних соціальних допомог.

Збільшилась на 10 кількість звернень з охорони здоров'я. Громадяни порушували питання щодо забезпечення хворих ліками, найбільше – інсулінами, вакцинами та щодо надання кваліфікованої медичної допомоги.

4.Особистий прийом громадян

Особистий прийом громадян голова, перший заступник голови, заступник голови та керівник апарату райдержадміністрації проводили згідно з графіком, затвердженим розпорядженнями голови районної державної адміністрації від 26 вересня 2017 року № 316-р „Про нову редакцію графіка особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації“.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 02 червня 2005 року №545-р затверджений Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у райдержадміністрації.

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” видано розпорядження голови Новоукраїнської районної державної адміністрації від 14 лютого 2008 року № 145-р, яким затверджено Порядок організації виїзних прийомів громадян.

На веб-сайті райдержадміністрації розміщено та у районній газеті "Новоукраїнські новини” від 24 березня 2018 року №12 опубліковано графік особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації, а від 16 червня 2018 року №24 – графік особистого прийому громадян керівництвом обласної державної адміністрації.

Графік особистого прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій також розміщено на першому поверсі у фойє райдержадміністрації в доступному та зручному місці, де також обладнано тематичний стенд „Інформація щодо звернень громадян”, на якому також розміщено акти законодавства, зразки оформлення документів, місцезнаходження та контактні телефони структурних підрозділів райдержадміністрації.

Протягом січня – вересня 2018 року всього на 70 особистих та особистих виїзних прийомах у керівництва райдержадміністрації побувало 126 громадян.

Протягом 2018 року із запланованих 66 особистих прийомів проведено 40, на яких прийнято 68 осіб: головою райдержадміністрації Самойленком В.В. проведено 16 особистих прийомів, прийнято 40 осіб; першим заступником голови райдержадміністрації Куртичаном В.П. проведено 10 особистих прийомів, прийнято 12 осіб; заступником голови райдержадміністрації Іванем О.В. проведено 9 особистих прийомів, прийнято 11 осіб; керівником апарату райдержадміністрації Марченком М.М. проведено 5 особистих прийомів, прийнято 5 осіб.

Виїзні прийоми громадян проводяться за окремими графіками, які щомісяця затверджуються головою райдержадміністрації та оприлюднюються на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

Протягом звітного періоду забезпечено проведення 30 особистих виїзних прийомів, зареєстровано 58 звернень громадян.

Головою райдержадміністрації Самойленком В.В. проведено 7 особистих виїзних прийомів, на яких прийнято 14 громадян; першим заступником голови райдержадміністрації Куртичаном В.П. проведено 8 особистих виїзних прийомів, на яких прийнято 13 осіб; заступником голови райдержадміністрації Іванем О.В. проведено 8 особистих виїзних прийомів, на яких прийнято 13 осіб; керівником апарату райдержадміністрації Марченком М.М. проведено 7 особистих виїзних прийомів, під час яких прийнято 18 громадян.

Звернення окремих категорій громадян розглядаються особисто головою райдержадміністрації. Протягом поточного року до райдержадміністрації надійшло одне звернення від інваліда Великої Вітчизняної війни, яке розглянуто особисто головою райдержадміністрації.

 

5. Юридичні консультації

Райдержадміністрацією здійснюються заходи щодо удосконалення роботи із зверненнями громадян з метою роз′яснення конституційних прав і свобод громадян, повноважень органу виконавчої влади. Згідно із затвердженою програмою правової освіти населення головним спеціалістом відділу управління персоналом апарату райдержадміністрації мешканцям району надавалися безкоштовні консультації та роз’яснення, за звітний період прийнято 45 осіб.

Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації спільно з Новоукраїнським відділом обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед сільського населення.

При райдержадміністрації діє „мобільний соціальний офіс“, яким протягом 2018 року здійснено 10 виїзних прийомів громадян на території сільських рад району, надано 122 послуги, з яких: прийнято заяв від громадян - 33, надано консультацій - 89.

На веб-сайті Новоукраїнської райдержадміністрації у розділі „Розʼяснення та консультації з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у зверненнях” розміщено статті: „Державна соціальна допомога малозабезпеченим сімʼям” та „Державна допомога на дітей одиноким матерям”.

Протягом січня-вересня 2018 року в районній газеті "Новоукраїнські новини" опубліковано 42 статті роз’яснювального характеру щодо найбільш актуальних питань, які порушують у своїх зверненнях громадяни району.

Діловодство за зверненнями громадян ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, із змінами.

Робота із зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків роботи райдержадміністрації та знаходиться під постійним контролем керівництва райдержадміністрації.

  _____________________________________ 

 Маєте проблеми зору? Для збільшення розміру шрифта натисніть на клавіатурі одночасно 
"Ctrl" і "+"