27100, м. Новоукраїнка, вул. Соборна, 59   e-mail: inbox1@nu.kr-admin.gov.ua
Про адміністраціюПро район Економіка Сільське господарство Соціальна сфера Контакти
 

Адміністративні послуги

Нормативно-правові акти

Звернення громадян

Центр надання адміністративних послуг

Регуляторна політика

Державні закупівлі

Фінанси

Консультації з громадськістю

Доступ до публічної інформації

Запобігання проявам корупції

Громадська рада

Реагування на критику

Будівництво, архітектура та житлово-комунальне господарство

Інформація для виборців

Архів

Територіальні органи міністерств та відомств

Органи місцевого самоврядування

Військовозобов'язаним

Європейський вибір

Запрошуємо до обговорення

 
Головна

Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до  

Новоукраїнської районної державної адміністрації

у  2017 році порівняно з відповідним періодом минулого року

 

1.Загальна інформація

Робота із зверненнями громадян у Новоукраїнській районній державній адміністрації проводиться відповідно  до вимог Закону України “Про звернення громадян” та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голови облдержадміністрації та розпоряджень голови райдержадміністрації.

Відповідно до розпорядження голови Новоукраїнської районної державної адміністрації від 22 липня 2016 року № 270-р контроль за організацією роботи із зверненнями громадян згідно з розподілом функціональних повноважень покладено на керівника апарату райдержадміністрації Марченка М.М.    

Виконання обов’язків по роботі із зверненнями громадян  покладено на головного спеціаліста загального відділу апарату райдержадміністрації Стальнікову Ж.В., посадова інструкція затверджена керівником апарату райдержадміністрації  1 грудня 2016 року.

Умови праці  задовільні, приміщенням, оргтехнікою забезпечено, працює з програмою “Звернення громадян”.

Питання роботи із зверненнями громадян було внесено у перспективний план роботи райдержадміністрації на  2017 рік, квартальні та місячні плани, які затверджені головою райдержадміністрації.       

Відповідно до перспективного плану роботи райдержадміністрації 27 січня  та 28 липня 2017 року питання щодо підсумків роботи із зверненнями громадян було двічі розглянуто на  засіданнях  колегії райдержадміністрації, видані розпорядження голови райдержадміністрації  від 02 лютого 2017 року № 28-р “Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до районної державної адміністрації у 2016 році” та від 01 серпня   2017 року № 240-р „Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до районної державної адміністрації у січні-червні 2017року“.

Про стан виконання вищевказаних розпоряджень керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації, міський та сільські голови щокварталу до 5 числа місяця, наступного за звітним періодом, подають відповідні інформації головному спеціалісту загального відділу апарату райдержадміністрації, яка щомісяця  проводить аналіз стану звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації та щокварталу готує статистичний звіт та довідку, які надаються голові райдержадміністрації.

Згідно з графіком перед головою  райдержадміністрації протягом січня-грудня 2017 року прозвітували 19 (Ганнівський, Григорівський, Шишкинський, Диминський, Захарівський, Іванівський, Комишуватський, Кропивницький, Лісківський, Малопомічнянський, Малотимошівський, Новоєгорівський, Новомиколаївський, Помічнянській, Приютівський, Рівнянський, Семенастівський, Фурманівський, Глодоський) сільських голів, начальник управління соціального захисту населення, начальник управління агропромислового розвитку, начальник відділу освіти, молоді та спорту, начальник служби у справах дітей райдержадміністрації.

Згідно з розпорядженням голови райдержадміністрації від 26 травня 2011 року №417-р  запроваджено щомісячне функціонування „гарячої лінії” за участі керівництва райдержадміністрації, графік роботи якої доводиться до відома населення району через офіційний веб-сайт райдержадміністрації та  районну газету „Новоукраїнські новини” (від 21 січня 2017 року №3, від 18 лютого 2017 року №7, від 11 березня 2017 року №10, від 25 березня 2017 року №12, від 15 квітня 2017 року №15, від 20 травня 2017 року №20, від 17 червня 2017 року №24, від 22 липня 2017 року №29, від 12 серпня 2017 року №32,  від 16 вересня 2017 року №37, від 07 жовтня 2017 року №40, від 28 жовтня 2017 року №43, від 02 грудня 2017 року №48).

Протягом 2017 року заплановано та проведено 25 „гарячих ліній” за участі керівництва райдержадміністрації, зареєстровано 44 звернення.

Головою райдержадміністрації Самойленком В.В. проведено 11 „гарячих ліній”: 19 січня, 03 лютого, 28 березня, 18 квітня, 31 травня, 27 червня, 17 серпня, 21 вересня,10 жовтня, 09 листопада, 07 грудня;

першим заступником голови райдержадміністрації Куртичаном В.П. проведено 11 „гарячих ліній”: 26 січня, 21 лютого, 14 березня, 26 квітня, 25 травня, 21 червня, 27 липня,  14 вересня,17 жовтня,16 листопада,14 грудня;

заступником голови райдержадміністрації Іванем О.В. проведено 3  „гарячі лінії”: 26 жовтня, 23 листопада, 21 грудня.

Забезпечено щоденне функціонування „телефону довіри” райдержадміністрації, про що через районну газету „Новоукраїнські новини” щотижнево інформується населення району. Протягом 2017 року на „телефон довіри” зареєстровано надходження  36 дзвінків.

Забезпечено своєчасне  проведення засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян не рідше одного разу на місяць. Відповідно до затвердженого графіку проведено 12 засідань комісії: 25 січня (протокол №1), 28 лютого (протокол №2), 29 березня (протокол №3),   25 квітня (протокол №4), 30 травня  (протокол №5), 21 червня (протокол №6),   28 липня (протокол №7), 31 серпня (протокол №8), 29 вересня (протокол №9), 31 жовтня (протокол №10), 30 листопада ( протокол №11),  25 грудня (протокол №12).

Проведено перевірки додержання законодавства щодо роботи із зверненнями громадян відповідно до  розпорядження голови районної державної адміністрації від 16 грудня 2016 року № 472-р „Про проведення перевірок стану виконавської дисципліни у структурних підрозділах райдержадміністрації та виконавчих комітетах сільських рад“ та затвердженого графіку перевірок: 10 лютого 2017 року – у виконкомі   Ганнівської сільської ради, 15 лютого 2017 року – в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації, 14 березня 2017 року – у виконкомі Кропивницької сільської ради, 28 квітня 2017 року – у виконкомі Іванівської сільської ради, 12 травня 2017 року – у виконкомі Новоєгорівської сільської ради, 22 травня 2017 року - у відділі освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, 06 червня 2017 року – у виконкомі Комишуватської сільської ради, 22 червня 2017 року – у виконкомі Семенастівської сільської ради, 12 липня 2017 року – у виконкомі Глодоської сільської ради, 21 серпня 2017 року – в управлінні соціального  захисту населення райдержадміністрації, 12 вересня 2017 року – у виконкомі Рівнянської сільської ради, 05 жовтня 2017 року – у виконкомі Новомиколаївської сільської ради, 08 листопада 2017 року – у службі у справах дітей райдержадміністрації, 12 грудня 2017 року – у виконкомі Фурманівської сільської ради. За результатами проведених перевірок підготовлено відповідні довідки.

На офіційному веб-сайті райдержадміністрації щоквартально розміщуються статистичні звіти щодо звернень, які надійшли до райдержадміністрації,  у районній газеті „Новоукраїнські новини”  опубліковано статті: 

- від 21 січня 2017 року №3  „Про звернення громадян, що надійшли на розгляд до райдержадміністрації протягом 2016 року”,

-  від 22 квітня 2017 року № 16 „Про звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом січня-березня 2017 року” ,

- від   22 липня 2017 року № 29  „Про звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом січня-червня 2017 року”

- від 13 жовтня 2017 року №41 „Про звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом січня-вересня 2017 року”.

Протягом 2017 року в районній газеті "Новоукраїнські новини" опубліковано також 56 статтей роз’яснювального характеру щодо найбільш актуальних питань, які порушують у своїх зверненнях громадяни району.

На веб-сайті Новоукраїнської райдержадміністрації у розділі „Розʼяснення та консультації з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у зверненнях” розміщено статті: „Державна соціальна допомога малозабезпеченим сімʼям” та „Державна допомога на дітей одиноким матерям”.

На методичній нараді у голови райдержадміністрації з міським, сільськими головами та керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації від 13 жовтня 2017 року  розглянуто питання щодо вчасного та ефективного розгляду звернень мешканців району, в тому числі, що надійшли на телефонну Урядову гарячу лінію та на адресу Обласного контактного центру, та про стан аналітичної роботи щодо розгляду звернень громадян в органах місцевого самоврядування.

  

2.Інформаційно-аналітичні дані

Протягом січня - грудня 2017 року  до    райдержадміністрації  надійшло  всього 1120 звернень, що на 524 звернення менше, ніж за відповідний період минулого року (2016 рік – 1644 звернення).

На особистому прийомі прийнято 189 громадян, що на 12 менше від  минулого року (2016 рік - 201), з них 69 громадян зареєстровано  на виїзному прийомі (2016 рік  - 75).

Особисто головою райдержадміністрації протягом року прийнято 88 громадян.

Поштою надійшло 98 звернень, що на 74 звернення менше, ніж у  2016 році ( у 2016 році – 172 звернення).

Кількість звернень через вищі органи влади склала 753 звернення, що на 443 звернення менше  від попереднього року (2016 рік - 1196 звернень).

З них:

з Адміністрації  Президента України - 0  звернень ( 2016 рік - 0 ) ;

з Кабінету Міністрів України – 0 звернень ( 2016 рік - 0 );

з  Верховної Ради України – 0 звернень ( 2016 рік - 0 );

з  обласної державної адміністрації  - 26 звернень ( 2016 рік - 29).

Загальна кількість людей, що звернулись у 2017 році, зменшилась на 498 осіб (у  2016 році – 1786 осіб) і складає 1288 осіб,  колективних звернень надійшло 14, що на 6 менше від попереднього року (2016 рік -  20 звернень).

За звітний період на розгляд до райдержадміністрації повторних звернень не надходило.

У колективних зверненнях порушувались питання: щодо інформації про ДНЗ „ПТУ №40 м.Новоукраїнка” в ЗМІ; щодо знесення аварійної стіни, що межує з присадибними ділянками; про законність дій директора ТОВ "Агрофірма Союз" щодо обробітку полів отрутохімікатами; щодо недопущення скорочення посади лікаря-стоматолога в Іванівському ФАПі; щодо рибальства у орендованих водоймах; щодо роботи кар"єрів; щодо доступу до орендованих ставків; щодо забруднення земельних ділянок амброзією; щодо ремонту дороги у с.Новомиколаївка; щодо ремонту дороги від с.Ліски до с.Козакова Балка; щодо розірвання договору оренди ставка в с.Квітка; щодо підвезення учнів із с.Веселий Кут та с.Леонтовичеве до Новоукраїнської ЗШ №3, щодо забезпечення послугою з водопостачання мешканців вулиці Поповича м.Новоукраїнка та інші.

 

Статистичні дані про звернення громадян,що надійшли

до районної державної адміністрації

 за 12 місяців 2017 року

у порівнянні з відповідним періодом 2016 року

 

Характеристика звернень

12 місяців 2017 року

12 місяців 2016 року

Збільшення, зменшення

Всього звернень

 

1120

1644

-524

 

З них:

- на особистому прийомі

120

126

-6

- надійшло поштою

98

172

-74

 

-на особистому виїзному прийомі

69

75

-6

Через вищі органи влади та пресу:

-Адміністрація  Президента України

 

- Кабінет Міністрів України

 

-облдержадміністрація.

 

- Верховна Рада України

 

- інші кореспонденти

 

-Урядова гаряча лінія, обласний контактний центр

 

-„Гарячіа лінія” райдержадміністрації, телефон довіри

 

 

 

0

 

0

 

26

 

0

 

1

 

 

 726

 

 

 

 80

 

 

 

0

 

0

 

29

 

0

 

7

 

 

1160

 

 

 

75

 

 

 

 

=

 

=

 

-3

 

=

 

-6

 

 

-434

 

 

 

+5

 

За категорією авторів:

від учасників та інвалідів війни надійшло 13 звернень ( 2016 рік - 4 звернення);

від учасників бойових дій надійшло 19 звернень (2016 рік -15 звернень);

від інвалідів І, ІІ,ІІІ групи – 81 звернення (2016 рік - 83 звернення);

від ветеранів праці – 2 звернення ( 2016 рік - 6 звернень);

від "дітей війни" – 9 звернень (2016 рік - 16 звернень);

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 181звернення ( 2016 рік - 193 звернення);

від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 0 звернень (2016 рік – 1 звернення).

Від інвалідів Другої світової війни (Великої Вітчизняної війни) надійшло 2 звернення: від  гр.Крітініна Д.Н. щодо піклування органів  влади та гр.Чемкалова О.І. щодо викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря, які було розглянуто особисто головою райдержадміністрації Самойленком В.В. Заявникам було надано вичерпні відповіді.

За видами звернень: із усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації,   заяви ( клопотання) склали  1080  (2016 рік - 1586); скарги – 39 ( 2016 рік – 57); пропозиції ( зауваження) -1 ( 2016 рік -1).

За територіальною ознакою

найчастіше на розгляд до  райдержадміністрації  надходили звернення від  мешканців  м. Новоукраїнки – 388 звернень (34,6% від загальної кількості), Рівнянської сільради – 146,  Глодоської сільради - 62, Новоєгорівської сільської ради – 60, Семенастівської сільради - 54, Новомиколаївської сільради – 48, Іванівської сільради - 46 звернень.

Найбільше звернень  до обласної державної адміністрації  надійшло від мешканців:  Новоукраїнської міської ради  - 9 звернень, Новоєгорівської сільради – 4 звернення, Рівнянської сільської ради  - 3 звернення.

 

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян, що надійшли до районної державної адміністрації за 12 місяців  2017 року, у порівнянні з відповідним періодом 2016 року

 

По питаннях

12 місяців

2017 року

12 місяців

2016 року

Збільшення, зменшення

- аграрної політики  і земельних відносин

124

102

+22

- транспорту і зв’язку

49

57

-8

-соціальний захист

642

1157

-509

-праці та заробітної плати

8

21

-13

-охорони здоровʼя

49

41

+8

- комунального господарства

97

125

-28

-       житлової політики

6

5

+1

- екології та природних ресурсів

19

13

+6

-       забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку

20

30

-10

-       освіти, сімʼї, дітей, молоді та спорту

42

47

-5

-       діяльність місцевих органів виконавчої влади

10

22

-12

-       діяльність органів місцевого самоврядуаання

25

16

+9

-       інші

37

34

+3

-       всьго

1128

1670

-542

Найбільшу частку від усіх звернень склали питання соціального захисту населення: призначення, виплати та розміру житлової субсидії, надання одноразової грошової допомоги, призначення, виплати та розміру різних соціальних допомог. Всього таких звернень надійшло 642,  що складає 60% від усіх звернень, що надійшли у 2017 році. Більшу частину від цих питань – 337 (53%) склали звернення, в яких порушуються  питання призначення, виплати та розміру житлової субсидії, соціальних допомог.

З питання надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально - побутових проблем з початку року надійшло 168 звернень, 90% з яких було вирішено позитивно. Так, протягом 2017 року надано грошову допомогу на вирішення матеріально-побутових проблем  громадянам :

з державного бюджету -  23 громадянам на суму 14 900 грн.;

з районного бюджету –  90 громадянам на суму 174 800 грн.;

з обласного бюджету – 71 громадянам на суму 85 700 грн.

Особлива увага приділяється зверненням членів сімей військовослужбовців, які загинули в зоні проведення антитерористичної операції на сході України, військовослужбовців, які брали або беруть участь у проведенні антитерористичної операції на сході України, членів їх сімей.

За звітний період райдержадміністрацією надано одноразову матеріальну допомогу 67 учасникам АТО та членам родин загиблих учасників антитерористичної операції на суму 91500 грн.

Збільшилась на 22 кількість питань аграрної політики і земельних відносин.

Найчастіше громадяни порушували питання щодо виділення сільськими радами   земельної ділянки  для ведення особистого селянського господарства,  врегулювання земельних відносин з орендарями земельних паїв.

Збільшилась кількість питань з екології - 19 звернень (2016 рік – 13 звернень). Громадяни  підіймали у зверненнях питання щодо спалення трупів свиней, біохімічного аналізу води у криницях та інші питання, повʼязані з спалахом африканської чуми свиней на території Рівнянської сільської ради. Актуальним також було питання незаконної вирубки лісосмуг на території району.

Суттєво зменшилась кількість питань з комунального господарства, але залишається значною – 97 звернень ( 2016 рік -125 звернень). Питання, з якими звертались мешканці району, стосувались ремонту автодоріг, забезпечення безперебійного електропостачання будинків, водопостачання.

Збільшилось на 8 кількість питань охорони здоровʼя. Актуальними були питання якості медичних послуг та своєчасності надання медичної допомоги лікарями Новоукраїнської центральної районної лікарні, забезпечення безкоштовними ліками.

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються її керівництвом та даються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

 

Ефективність розгляду звернень

За результатами розгляду з 1120 звернень, що надійшли до райдержадміністрації за  2017 рік,  позитивно вирішено 363 (32,4 %). У 2016 році у відповідний період з 1644 звернень позитивно вирішено 535 ( 32,5%).

 

3.Надходження звернень громадян на адресу Обласного контактного центру та Урядову гарячу лінію

 

Кількість звернень,що надійшли на адресу

Обласного контактного центру  

Питання

Січень-грудень  2017року

Січень-грудень 

2016 року

Збільшення,

зменшення

Всього:

290

390

-100

соціальний захист

135

228

-93

аграрна політика

28

33

-5

транспорт і зв'язок

20

16

+4

комунальне господарство

41

48

-7

праця і зарплата

6

13

-7

економічна політика

4

3

+1

права і свободи громадян

7

9

-2

охорона здоров’я

15

11

+4

освіта, сім’я, діти, молодь

9

13

-4

екологія та природні ресурси

8

3

+5

діяльність органів місцевого самоврядування

6

5

+1

інші питання 

11

8

+3

Протягом 2017 року на  адресу Обласного контактного центру від мешканців Новоукраїнського  району надійшло 290 звернень,  що на 100  звернень менше, ніж у попередньому році (2016 рік - 390 звернень).

За територіальною ознакою  найбільше звернень на адресу Обласного контактного центру надійшло від мешканців: м.Новоукраїнки  (85 звернень),

Рівнянської (28 звернень), Глодоської (23 звернення),  Помічнянської  (21 звернення), Новомиколаївської (19 звернень) сільських рад.

Зменшилась кількість звернень щодо соціального захисту громадян (на 93 менше, ніж у 2016 році), але складає 135 звернень ( 46,6 % ).

 

Кількість звернень,що надійшли на

УРЯДОВУ ГАРЯЧУ ЛІНІЮ  

Питання

Січень -  грудень 

2017 року

Січень – грудень 2016 року

Збільшення,

зменшення

Всього:

436

770

-334

соціальний захист

305

602

-297

аграрна політика

41

39

+2

житлова політика

4

6

-2

транспорт і зв'язок

9

12

-3

охорона здоров’я

15

16

-1

комунальне господарство

21

33

-12

праця і зарплата

1

4

-3

освіта, сімʼя, діти, молодь і спорт

15

14

+1

екологія та природні ресурси

6

5

+1

діяльність місцевих органів виконавчої влади

5

10

-5

діяльність органів місцевого самоврядування

9

6

+3

інші питання

5

23

-18

За звітний період  від мешканців Новоукраїнського  району на Урядову гарячу лінію надійшло 436 звернень,  що на 334 звернення менше, ніж у попередньому році ( 2016 рік – 770 звернень).

За територіальною ознакою  найбільше звернень на Урядову гарячу лінію надійшло від мешканців: м.Новоукраїнка (162 звернення), Рівнянської (57 звернень), Семенастівської (40  звернень), Новоєгорівської (27 звернень), Глодоської ( 23 звернення) сільських рад.

Найчастіше порушувались питання соціального захисту: щодо затримки  з виплати та розміру субсидії на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та на придбання твердого палива, скрапленого газу; строків та розмірів виплати державної соціальної допомоги на дітей одиноким  матерям; виплати державної  соціальної допомоги малозабезпеченим сімʼям.

 

 4.Особистий прийом громадян

Особистий прийом громадян  голова, перший заступник голови, заступник голови та керівник апарату райдержадміністрації проводили згідно з графіками, затвердженими розпорядженнями голови районної державної адміністрації від 13 травня  2016 року № 178-р „Про нову редакцію графіка особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації“ та від 26 вересня 2017 року № 316-р „Про нову редакцію графіка особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації“.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 02 червня 2005 року №545-р затверджений Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у райдержадміністрації.

На веб-сайті райдержадміністрації розміщено та у районній газеті  "Новоукраїнські новини” від 07 жовтня 2017 року №40  та від 18 листопада 2017 року №46  опубліковано графіки особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації та керівництвом обласної державної адміністрації.

 Графік особистого прийому громадян  керівництвом обласної та районної державних адміністрацій розміщено на першому поверсі у фойє райдержадміністрації  в доступному та зручному місці, де також  обладнано тематичний стенд „Інформація щодо звернень громадян”, на якому також розміщено графік проведення „гарячих ліній” райдержадміністрації, акти законодавства, зразки оформлення документів, місцезнаходження та контактні телефони структурних підрозділів райдержадміністрації.

На офіційному веб-сайті райдержадміністрації щокварталу  розміщується  статистичний звіт щодо надходження звернень громадян.

Для громадян з обмеженими фізичними можливостями з парадного входу приміщення райдержадміністрації обладнано „пандус“.

Протягом січня – грудня 2017 року всього на особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації побувало  189 громадян, з них 69 прийнято під час проведення особистих виїзних прийомів громадян.

Протягом 2017 року із запланованих 73 особистих прийомів проведено 51, на яких прийнято 120 осіб: головою райдержадміністрації Самойленком В.В. проведено 24 особистих прийомів, прийнято 88 осіб; першим заступником голови райдержадміністрації Куртичаном В.П. проведено 15 особистих прийомів, прийнято 18 осіб; заступником голови райдержадміністрації Іванем О.В. проведено 4 особистих прийомів, прийнято 5 осіб; керівником апарату райдержадміністрації Марченком М.М. проведено  8 особистих прийомів, прийнято 9 осіб.

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109  “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” видано розпорядження голови Новоукраїнської районної державної адміністрації від 14 лютого 2008 року № 145-р, яким затверджено Порядок організації виїзних прийомів громадян.

Виїздні прийоми громадян проводяться за окремими графіками, які щомісяця затверджуються головою райдержадміністрації та оприлюднюються у районній газеті „Новоукраїнські новини” та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

Протягом звітного періоду із запланованих 71 особистих виїзних прийомів забезпечено проведення  48 особистих виїзних прийомів (на запланованих 23 особистих виїзних прийомах у сільських радах були відсутні заявники), на яких зареєстровано 69 звернень громадян. Головою райдержадміністрації Самойленком В.В. проведено 14 особистих виїзних прийомів, на яких прийнято 23 громадянина; першим заступником голови райдержадміністрації Куртичаном В.П. проведено 16 особистих виїзних прийомів, на яких прийнято 24 особи;  заступником голови Іванем О.В. проведено 4 особистих виїзних прийомів, на яких прийнято 5 осіб; керівником апарату райдержадміністрації Марченком М.М. проведено 14 особистих виїзних прийомів, під час яких прийнято 17 громадян.

  

5.Юридичні консультації

Райдержадміністрацією здійснюються заходи щодо удосконалення роботи із зверненнями громадян з метою роз′яснення конституційних прав і свобод громадян, повноважень органу виконавчої влади. Згідно із затвердженою програмою правової освіти населення головним спеціалістом відділу управління персоналом апарату райдержадміністрації мешканцям району  надавалися  безкоштовні консультації та роз’яснення, за рік прийнято 23 особи.

Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації спільно з управлінням Пенсійного фонду України в Кіровоградській області проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед сільського населення.

При райдержадміністрації діє „мобільний соціальний офіс“, яким протягом 2017 року здійснено 15 виїзних прийомів громадян, надано 295 послуг, з яких: прийнято заяв від громадян - 90, надано консультацій - 205.                                       

Робота  із зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків роботи райдержадміністрації та знаходиться під постійним контролем керівництва райдержадміністрації.

 _____________________________________

 

 Маєте проблеми зору? Для збільшення розміру шрифта натисніть на клавіатурі одночасно 
"Ctrl" і "+"