27100, м. Новоукраїнка, вул. Соборна, 59   e-mail: inbox1@nu.kr-admin.gov.ua
Про адміністраціюПро район Економіка Сільське господарство Соціальна сфера Контакти
 

Адміністративні послуги

Нормативно-правові акти

Звернення громадян

Центр надання адміністративних послуг

Регуляторна політика

Державні закупівлі

Фінанси

Консультації з громадськістю

Доступ до публічної інформації

Запобігання проявам корупції

Громадська рада

Реагування на критику

Будівництво, архітектура та житлово-комунальне господарство

Інформація для виборців

Архів

Територіальні органи міністерств та відомств

Органи місцевого самоврядування

Військовозобов'язаним

Європейський вибір

Запрошуємо до обговорення

 
Головна

Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до  

Новоукраїнської районної державної адміністрації

у січні-березні 2018 року порівняно з відповідним періодом минулого року

 

І. Загальна інформація

Робота із зверненнями громадян у Новоукраїнській районній державній адміністрації проводиться відповідно  до вимог Закону України “Про звернення громадян” та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голови облдержадміністрації та розпоряджень голови райдержадміністрації.

Відповідно до розпорядження голови Новоукраїнської районної державної адміністрації від 22 липня 2016 року №270-р контроль за організацією роботи із зверненнями громадян згідно з розподілом функціональних повноважень покладено на керівника апарату райдержадміністрації Марченка М.М.

Виконання обов’язків по роботі із зверненнями громадян  покладено на головного спеціаліста загального відділу апарату райдержадміністрації Стальнікову Ж.В., посадова інструкція затверджена керівником апарату райдержадміністрації  1 грудня 2016 року.

Умови праці  задовільні, приміщенням, оргтехнікою забезпечено, працює з програмою “Звернення громадян”.

Питання роботи із зверненнями громадян  внесено у Перспективний план на  2018 рік, квартальні та місячні плани, які затверджені головою райдержадміністрації.       

Відповідно до перспективного плану роботи райдержадміністрації 26 січня 2018 року  питання щодо підсумків роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом 2017 року, було розглянуто на  засіданні  колегії  райдержадміністрації, видано розпорядження голови райдержадміністрації від 29 січня 2018 року № 30-р “Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до районної державної адміністрації у 2017 році”.

Про виконання вищевказаного розпорядження керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації, сільські голови щокварталу до 5 числа місяця, наступного за звітним періодом, подають відповідні інформації до загального відділу апарату райдержадміністрації, головний спеціаліст відділу Стальнікова Ж.В. щокварталу проводить аналіз стану звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації та до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом,  інформує голову райдержадміністрації.

Згідно з затвердженим графіком перед головою  райдержадміністрації протягом січня-березня 2018 року прозвітували 6 сільських голів (Глодоський, Диминський, Захарівський, Іванівський, Комишуватський, Кропивницький).

Графік особистого прийому громадян  керівництвом обласної та районної державних адміністрацій розміщено на першому поверсі у фойє райдержадміністрації в доступному та зручному місці. Для громадян з обмеженими фізичними можливостями з парадного входу приміщення райдержадміністрації обладнано „пандус“.

Згідно з розпорядженням голови райдержадміністрації від 26 травня 2011 року №417-р  запроваджено функціонування „гарячої лінії” за участі керівництва райдержадміністрації, графік роботи якої доводиться до відома населення району через офіційний веб-сайт райдержадміністрації та  районну газету „Новоукраїнські новини”. Відповідальна особа за роботу гарячої лінії – головний спеціаліст загального відділу райдержадміністрації Стальнікова Ж.В.

Протягом 2018 року заплановано та проведено 9 телефонних „гарячих ліній” за участі керівництва райдержадміністрації, зареєстровано 15 звернень.

Головою райдержадміністрації Самойленком В.В. проведено 3 „гарячих ліній”: 04 січня, 08 лютого, 01 березня;

першим заступником голови райдержадміністрації Куртичаном В.П. проведено 3 „гарячих ліній”: 11 січня, 15 лютого, 15 березня;

заступником голови райдержадміністрації Іванем О.В. проведено 3  „гарячі лінії”: 18 січня, 22 лютого та 22 березня.

Забезпечено щоденне функціонування „телефону довіри” райдержадміністрації, про що через районну газету „Новоукраїнські новини” щотижнево інформується населення району. Протягом 2018 року на „телефон довіри” зареєстровано надходження  9 дзвінків.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 22 березня 2017 року № 108-р затверджено  новий склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

Забезпечене своєчасне проведення засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Відповідно до затвердженого графіку проведено 3 засідання комісії  – 31 січня ( протокол №1), 27 лютого протокол №2), 27 березня ( протокол №3) 2018 року.

Проведено перевірки додержання законодавства щодо роботи із зверненнями громадян відповідно до  розпорядження голови районної державної адміністрації від 18 грудня 2017 року № 443-р „Про проведення перевірок стану виконавської дисципліни у структурних підрозділах райдержадміністрації та виконавчих комітетах сільських рад“ та затвердженого графіку перевірок: 19 січня 2018 року – у відділу економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури райдержадміністрації, 12 лютого 2018 року –  у виконавчому комітеті Рівнянської сільської ради, 15 березня 2018 року – у виконавчому комітеті Малотимошівської сільської ради. За результатами проведених перевірок підготовлено відповідні довідки.

На офіційному веб-сайті райдержадміністрації щоквартально оприлюднюється довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації за відповідний період.

У районній газеті „Новоукраїнські новини” від  20 січня 2018 року  №3  опубліковано  статтю „Про звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом 2017 року” та від 7 квітня 2018 року №14 – статтю „Про звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом січня-березня 2018 року”.

 

2.Інформаційно-аналітичні дані

Протягом січня-березня 2018 року  до    райдержадміністрації  надійшло  всього 260 звернень, що на 91 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року (за 3 місяці 2017 року – 351 звернення).

На особистому прийомі прийнято 45 громадян, що на 6 менше попереднього року (2017 рік - 51), з них - 26 громадян зареєстровано  на виїзному прийомі, що на 10 більше ( 2017 рік - 16).

Поштою надійшло 15 звернень ( 2017 рік - 28 звернень).

Кількість звернень через вищі органи влади склала 176 звернень, що на 79 звернень менше попереднього року (2017 рік - 255 звернень).

З них:

з Адміністрації  Президента України – 1 звернення ( 2017 рік -0 ) ;

з Кабінету Міністрів України – 0 звернень ( 2017 рік -0 );

з Верховної Ради України – 0  звернень ( 2017 рік - 0 );

з обласної державної адміністрації  - 7 звернень ( 2017 рік - 6);

через Урядову гарячу лінію –108 звернень (2017 рік – 146);

через Гарячу лінію голови ОДА – 60 звернень ( 2017 рік – 102).

Загальна кількість людей, що звернулись – 270, що на 98 осіб менше відповідного періоду 2017 року (у  2017 році - 368),  колективних звернень надійшло 2, що на 1 менше (2017 рік -  3 звернення).  

У колективних зверненнях підіймались питання щодо забезпечення послугою водопостачання мешканців вулиці Поповича м.Новоукраїнка та щодо неякісної послуги зв’язку, що надає Кіровоградська філія ПАТ "Укртелеком".

Збільшилась кількість неодноразових звернень на 11 ( у 2017 році – 11).

Збільшилась кількість скарг на 7 (у 2017 році – 10).

Повторних звернень не надходило.

 

Статистичні дані про звернення громадян,що надійшли

до районної державної адміністрації

 за 3 місяці 2018 року   у порівнянні з відповідним періодом 2017 року 

Характеристика звернень

3 місяці

2017 року

3 місяці 2018 року

 

Збільшення, зменшення

Всього звернень

351

260

-91

З них:

- на особистому прийомі

51

45

-6

- надійшло поштою

28

15

-13

Через вищі органи влади та пресу:

-Адміністрація  Президента України

 

- Кабінет Міністрів України

 

-Верховна Рада України

 

-облдержадміністрація.

 

- інші кореспонденти

 

-через Урядову гарячу лінію

 

-через Гарячу лінію голови ОДА

 

 

0

 

 

0

 

0

 

6

 

1

 

146

 

 

102

 

 

1

 

 

0

 

0

 

7

 

0

 

108

 

 

60

 

 

+1

 

 

=

 

=

 

+1

 

-1

 

-38

 

 

-42

 

Через Адміністрацію Президента України у 2018 році надійшло 1 звернення (2017 рік – 0). Через Кабінет Міністрів України, Верховну Раду України  до райдержадміністрації у 2018 році звернень не надходило, як і в 2017 році.

Збільшилась на 1 кількість звернень, що надійшли через обласну державну адміністрацію, і становить 7 звернень.

У 2018 році до райдержадміністрації надійшло 2 електронних звернення через офіційний веб-сайт райдержадміністрації.

За категорією авторів:

від учасників та інвалідів війни надійшло 1 звернення ( 2017 рік - 4 звернення);

від учасників бойових дій надійшло 5 звернень  (2017 рік -3 звернення);

від інвалідів І, ІІ,ІІІ групи – 23 звернень (2017 рік - 27 звернень);

від ветеранів праці – 0 звернень (2017 рік - 0);

від "дітей війни" – 2 звернення (2017рік - 0 звернень),

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів  надійшло 42 звернення (2017 рік - 70 звернень); 

від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи– 0 (2017 рік - 0).

Колективних звернень  зареєстровано 3 (2017 рік -3).

За видами звернень: із усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації,

заяви ( клопотання) склали - 241 (2017 рік - 340);

скарги - 17 (2017 рік - 10);

пропозиції – 2( 2017 рік – 1).

За територіальною ознакою:  

найчастіше на розгляд до  райдержадміністрації  надходили звернення від  мешканців  м. Новоукраїнки – 77 (30 % від загальної кількості), Рівнянської сільської ради – 45, Глодоської сільської ради – 25, Новоєгорівської сільської ради – 19 звернень;

найменше звернень надійшло  від мешканців Лісківської  та Захарівської сільських рад – по 1 зверненню.

 

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян, що надійшли до районної державної адміністрації

за 3 місяці  2017року у порівнянні з відповідним періодом 2016 року 

По питаннях

3 місяці

2017 року

       3 місяці

2018 року

Збільшення, зменшення

-аграрна політика

19

21

+2

- транспорт і зв’язок

17

9

-8

-соціальний захист

241

141

-100

-праця і заробітна плата

2

4

+2

-охорона здоров’я

13

26

+13

-комунальне господарство

25

18

-7

-житлова політика

3

0

-3

-екологія та природні  ресурси

8

0

-8

-забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян

 

1

 

3

+2

-освіта, наукова , науково- технічна, інноваційна діяльність  та інтелектуальна власність

 

2

 

7

+5

Сімя, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт

 

 

4

 

13

+9

-діяльність органів місцевого самоврядуаання

6

9

+3

- діяльність місцевих органів виконавчої влади

1

8

+7

-інші питання

11

1

+2

всього

351

260

-91

 

Найбільшу частку від усіх звернень склали питання соціального захисту населення (54%) : призначення та виплати  соціальної допомоги, житлової субсидії, виплати допомоги на дітей, надання матеріальної допомоги. Всього таких звернень надійшло 141,  що на 100 звернень менше, ніж у попередньому році.  

Протягом 2018 року надано грошову допомогу на вирішення матеріально-побутових проблем  громадянам району :

з державного бюджету - 3 громадянам на суму 2 100 грн.;

з районного бюджету -  10 громадянам на суму 31 700 грн.;

з обласного бюджету - 13 громадянам на суму 18 200 грн.

З початку року надано одноразову грошову допомогу 2 учасникам АТО на  загальну суму 16 500 грн.

Збільшилась на  13 і складає 26  кількість питань з охорони здоров’я. Найчастіше громадяни порушували питання щодо забезпечення вакцинами проти кору та інших захворювань Новоукраїнської центральної районної лікарні та  інших лікувальних закладів району, щодо забезпечення безкоштовними ліками - препаратами інсуліну хворих на діабет громадян.

На третьому місці за кількістю питання аграрної політики. Найчастіше громадяни порушували питання щодо виділення сільськими радами   земельної ділянки  для ведення особистого селянського господарства,  врегулювання земельних відносин з орендарями земельних паїв.

Кількість питань комунального господарства зменшилася на 7, але складає 18 питань. Найчастіше звертались з питань відновлення електропостачання та водопостачання, ремонту доріг та покращення благоустрою населених пунктів району.

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються її керівництвом та даються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

 

Ефективність розгляду звернень

За І квартал 2018 року надійшло на розгляд  260 звернень, позитивно вирішено 91 (35 %).

За І квартал 2017 року надійшло на розгляд 351 звернення,  позитивно  вирішено 105 (29,9%).

 

3.Надходження звернень громадян на адресу

Обласного контактного центру та Урядову гарячу лінію

 

Кількість звернень,що надійшли на адресу

Обласного контактного центру

Питання

Січень-березень  2017року

Січень-березень  2018 року

Збільшення,

зменшення

Всього:

102

60

-42

соціальний захист

52

23

-29

аграрна політика

5

5

=

транспорт і зв'язок

9

2

-7

комунальне господарство

14

7

-7

економічна політика

3

0

-3

охорона здоров’я

7

8

+1

сімя, діти, молодь, гендерна політика, фізична культура і спорт

8

6

-2

екологія та природні  ресурси

4

0

-4

діяльність органів місцевого самоврядування

0

4

+4

інші питання 

0

5

+5

 

Протягом січня-березня 2018 року на  адресу обласного контактного центру від мешканців Новоукраїнського  району надійшло 60 звернень,  що на 42 звернення менше, ніж у попередньому році (2017 рік - 102 звернень).

За територіальною ознакою  найбільше звернень на адресу обласного контактного центру надійшло від мешканців: м.Новоукраїнки (17 звернень), Глодоської  (9 звернень), Іванівської  (8 звернень) сільських рад.

 

Кількість звернень,що надійшли на

УРЯДОВУ ГАРЯЧУ ЛІНІЮ  

Питання

Січень-березень  2017року

Січень-березень  2018 року

Збільшення,

зменшення

Всього:

146

108

-38

соціальний захист

125

70

-55

аграрна політика

3

8

+5

транспорт та зв´язок

0

2

+2

охорона здоров’я

5

9

+4

комунальне господарство

3

7

+4

освіта

0

3

+3

сімʼя, діти, молодь і спорт

0

3

+3

діяльність органів місцевого самоврядування

3

2

-1

інші питання

7

4

-3

 

За звітний період  від мешканців Новоукраїнського  району на Урядову гарячу лінію надійшло 108  звернень,  що на 38 звернень менше, ніж у попередньому році ( 2017 рік – 146 звернень).

За територіальною ознакою  найбільше звернень на Урядову гарячу лінію надійшло від мешканців: м.Новоукраїнка (40 звернень), Рівнянської (17 звернень), Новоєгорівської (12 звернень) сільських рад.

Найчастіше порушувались питання щодо затримки з виплати  субсидії на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та на придбання твердого палива, скрапленого газу, виплати державної  соціальної допомоги малозабезпеченим сімʼям.

 

4.Особистий прийом громадян

Особистий прийом громадян  голова, перший заступник голови, заступник голови та керівник апарату райдержадміністрації проводили згідно з графіком, затвердженим розпорядженнями голови районної державної адміністрації від 26 вересня 2017 року № 316-р „Про нову редакцію графіка особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації“.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 02 червня 2005 року №545-р затверджений Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у райдержадміністрації.

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109  “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” видано розпорядження голови Новоукраїнської районної державної адміністрації від 14 лютого 2008 року № 145-р, яким затверджено Порядок організації виїзних прийомів громадян.

На веб-сайті райдержадміністрації розміщено та у районній газеті  "Новоукраїнські новини”   від 24 березня 2018 року №12 опубліковано графіки особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації та обласної державної адміністрації.

 Графік особистого прийому громадян  керівництвом обласної та районної державних адміністрацій також розміщено на першому поверсі у фойє райдержадміністрації  в доступному та зручному місці, де також  обладнано тематичний стенд „Інформація щодо звернень громадян”, на якому також розміщено акти законодавства, зразки оформлення документів, місцезнаходження та контактні телефони структурних підрозділів райдержадміністрації.

Протягом 2018 року із запланованих 24 особистих прийомів  керівництвом райдержадміністрації проведено 12, на яких прийнято 19 осіб: головою райдержадміністрації Самойленком В.В. проведено 5 особистих прийомів, прийнято 10 осіб; першим заступником голови райдержадміністрації Куртичаном В.П. проведено 3 особистих прийомів, прийнято 5 осіб; заступником голови райдержадміністрації Іванем О.В. проведено 2 особистих прийомів, прийнято 2 особи; керівником апарату райдержадміністрації Марченком М.М. проведено  2 особистих прийомів, прийнято 2 особи.

Виїздні прийоми громадян проводяться за окремими графіками, які щомісяця затверджуються головою райдержадміністрації та оприлюднюються у районній газеті „Новоукраїнські новини” та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації. Протягом звітного періоду забезпечено проведення  15 особистих виїзних прийомів, зареєстровано 26 звернень громадян.

 Головою райдержадміністрації Самойленком В.В. проведено 4 особистих виїзних прийомів, на яких прийнято 8 громадян; першим заступником голови райдержадміністрації  Куртичаном В.П. проведено 4 особистих виїзних прийомів, на яких прийнято 6 осіб;  заступником голови Іванем О.В. проведено 4 особистих виїзних прийомів, на яких прийнято 7 осіб; керівником апарату райдержадміністрації Марченком М.М. проведено 3 особистих виїзних прийомів, під час яких прийнято 5 громадян. 

 

5.Юридичні консультації

Райдержадміністрацією здійснюються заходи щодо удосконалення роботи із зверненнями громадян з метою роз’яснення конституційних прав і свобод громадян, повноважень органу виконавчої влади. Згідно із затвердженою програмою правової освіти населення головним спеціалістом відділу управління персоналом апарату райдержадміністрації мешканцям району  надавалися  безкоштовні консультації та роз’яснення, за рік прийнято 5 осіб.

Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації спільно з Новоукраїнським відділом обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота  серед сільського населення.

При райдержадміністрації діє „мобільний соціальний офіс“, яким протягом 2018 року здійснено 3 виїзних прийомів громадян на території Рівнянської, Глодоської та Комишуватської сільських рад, надано 56 послуг, з яких: прийнято заяв від громадян - 19, надано консультацій - 37.                                      

На веб-сайті Новоукраїнської райдержадміністрації у розділі „Розʼяснення та консультації з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у зверненнях” розміщено статті: „Державна соціальна допомога малозабезпеченим сімʼям” та „Державна допомога на дітей одиноким матерям”.

Протягом січня-березня 2018 року в районній газеті "Новоукраїнські новини" опубліковано 14 статтей роз’яснювального характеру щодо найбільш актуальних питань, які порушують у своїх зверненнях громадяни району.

Діловодство за зверненнями громадян ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, із змінами.

Робота із зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків роботи райдержадміністрації та знаходиться під постійним контролем керівництва райдержадміністрації.

 _____________________________________ 

 Маєте проблеми зору? Для збільшення розміру шрифта натисніть на клавіатурі одночасно 
"Ctrl" і "+"