27100, м. Новоукраїнка, вул. Соборна, 59   e-mail: inbox1@nu.kr-admin.gov.ua
Про адміністраціюПро район Економіка Сільське господарство Соціальна сфера Контакти

Адміністративні послуги

Нормативно-правові акти

Звернення громадян

ЦНАП

Регуляторна політика

Державні закупівлі

Фінанси

Консультації з громадськістю

Доступ до публічної інформації

Запобігання проявам корупції

Громадська рада

Реагування на критику

Архітектура та ЖКГ

Інформація для виборців

Архів

Територіальні органи

Органи місцевого самоврядування

Військовозобов'язаним

Європейський вибір

Запрошуємо до обговорення

 
 
Головна

Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до  

Новоукраїнської районної державної адміністрації

у січні-червні 2018 року порівняно з відповідним періодом минулого року

 

І. Загальна інформація

Робота із зверненнями громадян у Новоукраїнській районній державній адміністрації проводиться відповідно  до вимог Закону України “Про звернення громадян” та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голови облдержадміністрації та розпоряджень голови райдержадміністрації.

Відповідно до розпорядження голови Новоукраїнської районної державної адміністрації від 22 липня 2016 року №270-р контроль за організацією роботи із зверненнями громадян згідно з розподілом функціональних повноважень покладено на керівника апарату райдержадміністрації Марченка М.М.

Виконання обов’язків по роботі із зверненнями громадян  покладено на головного спеціаліста загального відділу апарату райдержадміністрації Стальнікову Ж.В., посадова інструкція затверджена керівником апарату райдержадміністрації  1 грудня 2016 року.

Умови праці  задовільні, приміщенням, оргтехнікою забезпечено, працює з програмою “Звернення громадян”.

Питання роботи із зверненнями громадян  внесено у Перспективний план на  2018 рік, квартальні та місячні плани, які затверджені головою райдержадміністрації.       

Відповідно до перспективного плану роботи райдержадміністрації 26 січня 2018 року  питання щодо підсумків роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом 2017 року, було розглянуто на  засіданні  колегії  райдержадміністрації, видано розпорядження голови райдержадміністрації від 29 січня 2018 року № 30-р “Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до районної державної адміністрації у 2017 році”.

Про виконання вищевказаного розпорядження керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації, сільські голови щокварталу до 5 числа місяця, наступного за звітним періодом, подають відповідні інформації до загального відділу апарату райдержадміністрації,  а головний спеціаліст відділу Стальнікова Ж.В. щокварталу проводить аналіз стану звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації та до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом,  інформує голову райдержадміністрації.

Згідно з графіком перед головою райдержадміністрації протягом січня-червня 2018 року прозвітували 10 сільських голів (Глодоський, Диминський, Захарівський, Іванівський, Комишуватський, Кропивницький, Лісківський, Малопомічнянський, Малотимошівський, Новоєгорівський), та 2 начальника управлінь райдержадміністрації (управління соціального захисту населення, управління агропромислового розвитку).

Графік особистого прийому громадян  керівництвом обласної та районної державних адміністрацій розміщено на першому поверсі у фойє райдержадміністрації в доступному та зручному місці. Для громадян з обмеженими фізичними можливостями з парадного входу приміщення райдержадміністрації обладнано „пандус“.

Згідно з розпорядженням голови райдержадміністрації від 26 травня 2011 року №417-р  запроваджено функціонування „гарячої лінії” за участі керівництва райдержадміністрації, графік роботи якої доводиться до відома населення району через офіційний веб-сайт райдержадміністрації та  районну газету „Новоукраїнські новини”. Відповідальна особа за роботу "гарячої лінії" – головний спеціаліст загального відділу райдержадміністрації Стальнікова Ж.В.

Протягом січня – червня 2018 року заплановано та проведено 17 телефонних „гарячих ліній” за участі керівництва райдержадміністрації, зареєстровано 31 звернення.

Головою райдержадміністрації Самойленком В.В. проведено 6 „гарячих ліній”: 04 січня, 08 лютого, 01 березня, 05 квітня, 10 травня, 07 червня;

першим заступником голови райдержадміністрації Куртичаном В.П. проведено 5 „гарячих ліній”: 11 січня, 15 лютого, 15 березня, 17 травня, 14 червня;

заступником голови райдержадміністрації Іванем О.В. проведено 6  „гарячих ліній”: 18 січня, 22 лютого, 22 березня, 19 квітня,17 травня, 21 червня.

Забезпечено щоденне функціонування „телефону довіри” райдержадміністрації, про що через районну газету „Новоукраїнські новини” щотижнево інформується населення району. Протягом січня – червня 2018 року на „телефон довіри” зареєстровано надходження  18 дзвінків.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 22 березня 2017 року № 108-р затверджено  новий склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

Забезпечене своєчасне проведення засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Відповідно до затвердженого графіку проведено 6 засідань комісії  – 31 січня ( протокол №1), 27 лютого ( протокол №2), 27 березня ( протокол №3), 27 квітня (протокол №4), 29 травня ( протокол №5),  27 червня ( протокол №6) 2018 року.

Проведено перевірки додержання законодавства щодо роботи із зверненнями громадян відповідно до  розпорядження голови районної державної адміністрації від 18 грудня 2017 року № 443-р „Про проведення перевірок стану виконавської дисципліни у структурних підрозділах райдержадміністрації та виконавчих комітетах сільських рад“ та затвердженого графіку перевірок:  19 січня 2018 року – у відділу економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури райдержадміністрації, 12 лютого 2018 року –  у виконавчому комітеті Рівнянської сільської ради, 15 березня 2018 року – у виконавчому комітеті Малотимошівської сільської ради, 20 квітня 2018 року - у секторі  містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, 15 травня   2018 року - у виконкомі  Приютівської сільської ради, 19 червня 2018 року – у виконкомі Новоєгорівської сільської ради. За результатами проведених перевірок підготовлено відповідні довідки.

На офіційному веб-сайті райдержадміністрації щоквартально оприлюднюється довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації за відповідний період.

У районній газеті „Новоукраїнські новини”   від  20 січня 2018 року  №3 та  від 7 квітня 2018 року №14 опубліковано  статті „Про звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом 2017 року”, „Про звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом січня-березня 2018 року”.

 

2.Інформаційно-аналітичні дані

Протягом січня - червня 2018 року  до    райдержадміністрації  надійшло  всього 507 звернень, що на 115 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року (за 6 місяців 2017 року – 622 звернення).

На особистому прийомі прийнято 88 громадян, що на 21 менше, ніж у попередньому році (2017 рік - 109), з них - 43 громадянина зареєстровано  на виїзному прийомі, що  на 5 більше, ніж у попередньому році.

Поштою надійшло 24 звернення ( 2017 рік - 58 звернень).

Кількість звернень через вищі органи влади склала 346 звернень, що на 61 звернення менше попереднього року (2017 рік - 407 звернень).

З них:

з Адміністрації  Президента України – 1 звернення ( 2017 рік - 0 ) ;

з Кабінету Міністрів України – 0 звернень ( 2017 рік - 0 );

з Верховної Ради України – 0  звернень ( 2017 рік - 0 );

з обласної державної адміністрації  - 13 звернень ( 2017 рік -7);

через Урядову гарячу лінію – 192 звернення ( 2017 рік – 234);

через Гарячу лінію голови ОДА -140 звернень ( 2017 рік -165);

через інші органи влади – 0 звернень ( 2017 рік -1).

Загальна кількість людей, що звернулися – 555, що на 101 особу менше відповідного періоду 2017 року (у  2017 році - 656).

Колективних звернень надійшло 7, що на 1 більше (2017 рік -  6 звернень).  

У колективних зверненнях підіймались питання: щодо надання  мешканцям Рівнянської сільської ради земельної ділянки під пасовище; щодо встановлення меж земельних ділянок, прилеглих до дороги, якою женеться худоба у с.Рівне; щодо визначення місця проживання малолітнього онука Кушпіля Єгора біля матері Дуриби А.В.; щодо несправності телефонів; щодо  надання  земельних ділянок у оренду на території Новомиколаївської сільської ради; щодо розміру субсидії.

Збільшилася кількість неодноразових звернень на 25 і складає 50 звернень (у 2017 році – 25). Питання, які найчастіше підіймалися у неодноразових зверненнях стосувалися забезпечення мешканців району вакцинами та іншими медичними препаратами, підвезення учнів сіл Леоновичеве та Веселий Кут до школи, розміру та виплати державних соціальних допомог.

Повторних звернень не надходило.

 

Статистичні дані про звернення громадян, що надійшли

до районної державної адміністрації

 за 6 місяців 2018 року   у порівнянні з відповідним періодом 2017 року

 

Характеристика звернень

6 місяців

2017 року

6 місяців

2018 року

 

Збільшення,

зменшення

Всього звернень

622

507

-115

З них:

- на особистому прийомі

109

88

-21

- надійшло поштою

58

24

-34

-  за допомогою засобів телефонного зв’язку

48

49

+1

Через вищі органи влади та пресу:

-Адміністрація  Президента України

 

- Кабінет Міністрів України

 

-Верховна Рада України

 

-облдержадміністрація.

 

- інші кореспонденти

 

-через Урядову гарячу лінію

 

-через Гарячу лінію голови ОДА

 

 

0

 

 

0

 

0

 

7

 

1

 

234

 

 

165

 

 

1

 

 

0

 

0

 

13

 

0

 

192

 

 

140

 

 

+1

 

 

=

 

=

 

+6

 

-1

 

-42

 

 

-25

 

Через Адміністрацію Президента України у 2018 році надійшло 1 звернення від гр.Баран О.М. щодо підвезення учнів сіл Леоновичеве та Веселий Кут до школи.

Через Кабінет Міністрів України, Верховну Раду України  до райдержадміністрації у 2018 році звернень не надходило, як і в 2017 році.

Збільшилася 6 кількість звернень, що надійшли через обласну державну адміністрацію, і становить 13.

За категорією авторів:

від учасників та інвалідів війни надійшло 4 звернення ( 2017 рік - 4 звернення);

від учасників бойових дій надійшло 10 звернень (2017 рік -7 звернень);

від інвалідів І, ІІ,ІІІ групи – 40 звернень (2017 рік - 53 звернення);

від ветеранів праці – 0 звернень ( 2017 рік - 2 звернення);

від "дітей війни" – 8 звернень (2017 рік - 4 звернення);

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів  надійшло 81 звернення (2017 рік – 99 звернень); 

від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 2 (2017 рік -0).

За видами звернень: із усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації,

заяви ( клопотання) склали - 475 (2017 рік - 596);

скарги - 29 (2017 рік - 25);

пропозиції – 3( 2017 рік – 1).

За територіальною ознакою:  

найчастіше на розгляд до  райдержадміністрації  надходили звернення від  мешканців  м. Новоукраїнки – 170 (34 % від загальної кількості), Рівнянської сільської ради – 75, Глодоської сільської ради – 45, Іванівської  сільської ради – 33,  Новоєгорівської сільської ради – 29, Комишуватської  сільської ради – 18, Новомиколаївської сільської ради – 18 звернень.

 

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян, що надійшли до районної державної адміністрації за 6 місяців  2018 року у порівнянні з відповідним періодом 2017 року

 

По питаннях

6 місяців

2017 року

6 місяців

2018 року

Збільшення,

зменшення

-соціальний захист

373

275

-98

-аграрна політика

52

58

+6

-комунальне господарство

54

47

-7

-охорона здоров’я

21

43

+22

- транспорт і зв’язок

31

15

-16

   - сімейна  політика

6

15

+9

-діяльність органів місцевого самоврядуаання

10

12

+2

-освіта

 

15

11

-4

- діяльність місцевих органів виконавчої влади

6

8

+2

-праця і заробітна плата

 

4

7

+3

-житлова політика

6

6

=

-екологія та природні ресурси

14

6

-8

-забезпечення дотримання законності та охороги правопорядку

9

5

-4

-інші питання

26

10

-16

всього

627

518

-109

Найбільшу частку від усіх звернень склали питання соціального захисту населення – 275 звернень (54%) : призначення та виплати  соціальної допомоги, житлової субсидії, виплати допомоги на дітей, надання матеріальної допомоги.

За звітний період виплачено матеріальної допомоги 69 громадянам на суму 112 000 грн., із них:

- із районного бюджету – 20 особам на суму 55 900 грн.,

- із  держаного бюджету – 6 особам на суму 4100 грн.,

- за  рахунок обласного бюджету – 43 особам на суму 52 000 грн.

За звітний період райдержадміністрацією надано одноразову матеріальну допомогу одному учаснику АТО та родині  загиблого учасника   антитерористичної операції на загальну суму 16 500 грн.

На другому місці  звернення з аграрної політики, які складають 58 звернень. Заявники скаржилися на складності у  отриманні земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства,  несплату орендної плати за землю.

Зменшилась на 7 звернень кількість питань комунального господарства і складає 47 звернення. Найчастіше громадяни порушували питання щодо відновлення електропостачання, водопостачання, ремонту доріг.

Значно збільшилася кількість звернень з  питань з охорони здоров'я  і склала 43 звернення. Громадяни  підіймали у зверненнях питання щодо забезпечення хворих безкоштовними ліками, вакцинами,  щодо надання кваліфікованої медичної допомоги.  

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються її керівництвом та даються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду.

Ефективність розгляду звернень

У січні-червні 2018 року надійшло 507 звернень, з яких  вирішено позитивно 160 ( 31,6%).

У 2017 році надійшло всього 622 звернення, з яких позитивно вирішено 196 (31,5 %).  

 

Кількість звернень, що надійшли на адресу

Обласного контактного центру

 

Питання

Січень-червень  2017року

Січень-червень  2018 року

Збільшення,

зменшення

Всього:

165

140

-25

соціальний захист

80

54

-26

комунальне господарство

26

20

-6

аграрна політика

12

15

+3

охорона здоров’я

11

14

+3

транспорт і зв'язок

15

5

-10

діяльність органів місцевого самоврядування

6

5

-1

права і свободи громадян

0

5

+5

екологія та природні ресурси

7

3

-4

освіта, сім’я, діти, молодь

4

1

-3

інші питання

4

18

+14

Протягом січня-червня  2018 року на  адресу обласного контактного центру від мешканців Новоукраїнського  району надійшло 140 звернень,  що на 25 звернень менше, ніж у попередньому році (2017 рік - 165 звернень).

За територіальною ознакою  найбільше звернень на адресу обласного контактного центру надійшло від мешканців: м.Новоукраїнки (39 звернень), Рівнянської (16 звернень), Глодоської (15),  Іванівської  (14 звернень) сільських рад.

Зменшилась кількість звернень щодо соціального захисту громадян (на 26 менше, ніж у 2017 році), але складає 54 ( 38,6 % ) звернення.

 

Кількість звернень, що надійшли на

УРЯДОВУ ГАРЯЧУ ЛІНІЮ  

Питання

Січень-червень  2017 року

Січень-червень  2018 року

 

Збільшення,

зменшення

Всього:

234

192

-42

соціальний захист

174

130

-44

аграрна політика

16

19

+3

комунальне господарство

8

14

+6

охорона здоров’я

8

10

+2

Транспорт і звязок

3

3

=

освіта

3

3

=

сімейна політика

3

3

=

діяльність місцевих органів виконавчої влади

4

1

-3

діяльність органів місцевого самоврядування

4

1

-3

інші питання

11

8

-3

 

За звітний період  від мешканців Новоукраїнського  району на Урядову гарячу лінію надійшло 192  звернення,  що на 42 звернення менше, ніж у попередньому році ( 2017 рік – 234 звернення).

За територіальною ознакою  найбільше звернень на Урядову гарячу лінію надійшло від мешканців: м.Новоукраїнка (80 звернень), Рівнянської сільської ради (23 звернення), Новоєгорівської сільської ради (16 звернень), Глодоської сільської ради ( 11 звернень).

Найчастіше порушувались питання соціального захисту: щодо затримки з виплати  субсидії на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та на придбання твердого палива, скрапленого газу, щодо призначення державної соціальної допомоги на дітей одиноким  матерям,  державної  соціальної допомоги малозабезпеченим сімʼям та виплати коштів допомог, щодо сплати орендної плати за земельну ділянку.

 4.Особистий прийом громадян

 Особистий прийом громадян  голова, перший заступник голови, заступник голови та керівник апарату райдержадміністрації проводили згідно з графіком, затвердженим розпорядженнями голови районної державної адміністрації від 26 вересня 2017 року № 316-р „Про нову редакцію графіка особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації“.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 02 червня 2005 року №545-р затверджений Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у райдержадміністрації.

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109  “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” видано розпорядження голови Новоукраїнської районної державної адміністрації від 14 лютого 2008 року № 145-р, яким затверджено Порядок організації виїзних прийомів громадян.

На веб-сайті райдержадміністрації розміщено та у районній газеті  "Новоукраїнські новини”   від 24 березня 2018 року №12 опубліковано графік особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації, а від 16 червня 2018 року №24 – графік особистого прийому громадян керівництвом обласної державної адміністрації.

 Графік особистого прийому громадян  керівництвом обласної та районної державних адміністрацій також розміщено на першому поверсі у фойє райдержадміністрації  в доступному та зручному місці, де також  обладнано тематичний стенд „Інформація щодо звернень громадян”, на якому також розміщено акти законодавства, зразки оформлення документів, місцезнаходження та контактні телефони структурних підрозділів райдержадміністрації.

Протягом січня – червня 2018 року всього на 50 особистих та особистих виїзних прийомах у керівництва райдержадміністрації побувало  88 громадян.

Протягом 2018 року із запланованих 48 особистих прийомів проведено 26, на яких прийнято 45 осіб: головою райдержадміністрації Самойленком В.В. проведено 11 особистих прийомів, прийнято 27 осіб; першим заступником голови райдержадміністрації Куртичаном В.П. проведено 6 особистих прийомів, прийнято 8 осіб; заступником голови райдержадміністрації Іванем О.В. проведено 5 особистих прийомів, прийнято 6 осіб; керівником апарату райдержадміністрації Марченком М.М. проведено  4 особисті прийоми, прийнято 4 особи.

Виїздні прийоми громадян проводяться за окремими графіками, які щомісяця затверджуються головою райдержадміністрації та оприлюднюються у районній газеті „Новоукраїнські новини” та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.                 

Протягом звітного періоду забезпечено проведення  24 особистих виїзних прийомів, зареєстровано 43 звернення громадян.

 Головою райдержадміністрації Самойленком В.В. проведено 6 особистих виїзних прийомів, на яких прийнято 11 громадян; першим заступником голови райдержадміністрації  Куртичаном В.П. проведено 6 особистих виїзних прийомів, на яких прийнято 10 осіб;  заступником голови райдержадміністрації Іванем О.В. проведено 6 особистих виїзних прийомів, на яких прийнято 10 осіб; керівником апарату райдержадміністрації Марченком М.М. проведено 6 особистих виїзних прийомів, під час яких прийнято 12 громадян.  

Звернення окремих категорій громадян розглядаються особисто головою райдержадміністрації. Протягом  поточного року до райдержадміністрації надійшло одне звернення від інваліда Великої Вітчизняної війни, яке розглянуто особисто головою райдержадміністрації.

 

5.Юридичні консультації

Райдержадміністрацією здійснюються заходи щодо удосконалення роботи із зверненнями громадян з метою роз′яснення конституційних прав і свобод громадян, повноважень органу виконавчої влади. Згідно із затвердженою  програмою правової освіти населення головним спеціалістом відділу управління персоналом апарату райдержадміністрації мешканцям району  надавалися  безкоштовні консультації та роз’яснення, за рік прийнято 30 осіб.

Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації спільно з Новоукраїнським відділом обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота  серед сільського населення.

При райдержадміністрації діє „мобільний соціальний офіс“,   яким протягом 2018 року здійснено 6 виїзних прийомів громадян на території Рівнянської, Глодоської,  Комишуватської, Новомиколаївської, Захарівської, Новоєгорівської сільських рад, надано 90 послуг, з яких: прийнято заяв від громадян - 25, надано консультацій - 65.                                      

На веб-сайті Новоукраїнської райдержадміністрації у розділі „Розʼяснення та консультації з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у зверненнях” розміщено статті: „Державна соціальна допомога малозабезпеченим сімʼям” та „Державна допомога на дітей одиноким матерям”.

Протягом січня-червня 2018 року в районній газеті "Новоукраїнські новини" опубліковано 28 статей роз’яснювального характеру щодо найбільш актуальних питань, які порушують у своїх зверненнях громадяни району.

Діловодство за зверненнями громадян ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, із змінами.

Робота  із зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків роботи райдержадміністрації та знаходиться під постійним контролем керівництва райдержадміністрації.

  _____________________________________ 

 Маєте проблеми зору? Для збільшення розміру шрифта натисніть на клавіатурі одночасно 
"Ctrl" і "+"