27100, м.Новоукраїнка, вул. Соборна, 59 e-mail: inbox1@nu.kr-admin.gov.ua
 
Головна сторінка

Аналіз звернень

Графік прийому громадян

Зразки документів

Інтернет-приймальня

Графік роботи безоплатної юридичної консультації для громадян при райдержадміністрації

Графік прийому Державної пенітенціарної служби України

Роз’яснення та консультації з найбільш актуальних питань, які порушують громадяни у зверненнях

Право громадян на індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів закріплено ст.40 Конституції України. Тим самим держава гарантує громадянам України право впливати на точне, відповідно до закону, функціонування органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій усіх форм власності, гарантує обстоювання ними своїх законних прав та свобод.

Будь-яка людина може звернутися до керівництва Новоукраїнської РДА із зверненням у будь-який зручний для неї спосіб:

 1. Написати листа, відправити поштою або принести особисто

Письмові звернення громадян повинні відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян», а саме: 

а) Зазначити кому звернення (наприклад, першому заступнику  голови  Новоукраїнської РДА  Куртичану Віктору Петровичу)

б) Обов’язково зазначити прізвище, ім’я, по батькові заявника, місце проживання, бажано контактний телефон

в) Вказати суть порушеного питання, зауваження, пропозиції чи скарги

г) В кінці листа поставити підпис та дату.

 Письмові звернення громадян приймаються

-         особисто від заявника або уповноваженої особи за адресою: м. Новоукраїнка, вул. Соборна, 59, приймальня по роботі із зверненнями громадян РДА

-         поштою на адресу: 27100, м. Новоукраїнка, вул. Соборна, 59

 2. Порушити питання на «гарячій» телефонній лінії з  головою РДА та/або його заступниками.

Дата, час та порядок проведення «гарячих» телефонних ліній періодично публікуються у місцевих засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті РДА:

Також дізнатися про дату, час та порядок проведення «гарячих» телефонних ліній можна за телефоном: 2-20-02

 3. Порушити питання на прийомі у голови РДА та/або у його заступників

Прийом проводиться згідно із затвердженим графіком;

4. Порушити питання на виїзному прийомі громадян головою РДА та/або його заступниками

Дата, час та порядок проведення виїзних прийомів громадян головою РДА та/або його заступниками періодично публікуються у місцевих засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті:

Також, дізнатися про дату, час та порядок проведення виїзних прийомів можна за телефоном: 2-20-02

5. Написати електронного листа до голови РДА або його заступників