27100, м. Новоукраїнка, вул. Соборна, 59   e-mail: inbox1@nu.kr-admin.gov.ua
Про адміністраціюПро район Економіка Сільське господарство Соціальна сфера Контакти

Адміністративні послуги

Нормативно-правові акти

Звернення громадян

ЦНАП

Регуляторна політика

Державні закупівлі

Фінанси

Консультації з громадськістю

Доступ до публічної інформації

Запобігання проявам корупції

Громадська рада

Реагування на критику

Архітектура та ЖКГ

Інформація для виборців

Архів

Територіальні органи

Органи місцевого самоврядування

Військовозобов'язаним

Європейський вибір

Запрошуємо до обговорення

 
 
Головна

Інформація про запити на публічну інформацію, що надійшли до райдержадміністрації

у січні-серпні 2018 року 

Канал надходження запитів:

 

Пошта

 2

Електронна пошта

11

Телефон

 

Факс

 

Інше ( особисто)

5

Усього

18

 

 

Категорія запитувачів:

 

Від громадян

8

Від юридичних осіб

10

Представники засобів інформації

 

Від об’єднань громадян без статусу юридичної особи

 

Усього

18

 

 

Результати розгляду:

 

Задоволено

14

Частково задоволено

 

Відмовлено

 

Надіслано належним розпорядникам інформації

4

Усього

18

 

 

Термін розгляду:

 

5 робочих днів

18

Більше 5 робочих днів

 

Усього

 18

 

 

Види запитуваної інформації:

 

Довідково-енциклопедична

1

Правова

 

Статистична

1

Товари, роботи, послуги

 
Довкілля 1

Інше

15

У 2012 році відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" до районної  державної адміністрації надійшло 10  запитів на отримання публічної інформації, з них: запити від фізичних осіб – 9, юридичних осіб – 1. Один запит на публічну інформацію незадоволено у зв'язку з відсутністю запитуваної інформації.

Надійшло поштою – 2, електронною поштою – 5, факсом – 1, особисто – 2. Найбільш запитуваною є інформація довідкового характеру,  договори оренди земель державної власності  та  агропромислового комплексу.

Найбільш запитуваними документами є: копії доручень голови РДА; декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру керівництва райдержадміністрації.

 

У 2013 році відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" до районної  державної адміністрації надійшло 16  запитів на отримання публічної інформації, з них: запити від фізичних осіб – 8, юридичних осіб – 8.

Надійшло поштою – 4, електронною поштою – 11, факсом – 1. Найбільш запитуваною є інформація про кількість шкіл, які знаходяться на території району, про  структуру райдержадміністрації, про енергоефективність та енергозбереження,  про оздоровлення та відпочинок дітей.

Найбільш запитуваними документами є: копії  декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру керівництва райдержадміністрації.

 

У 2014 році відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" до районної  державної адміністрації надійшло 13  запитів на отримання публічної інформації, з них: запити від фізичних осіб – 4, юридичних осіб – 9.

Надійшло поштою – 10, електронною поштою – 3.

Найбільш запитуваною є інформація про  проведення конкурсу з відбору виконавців земельних торгів з продажу права оренди, щодо забезпечення населення якісною питною водою.

Найбільш запитуваними документами є: копії  декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру керівництва райдержадміністрації.

 

У 2015 році відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" до районної  державної адміністрації надійшло 7  запитів на отримання публічної інформації, з них: запити від фізичних осіб – 1, юридичних осіб – 6.

Надійшло поштою – 4, електронною поштою – 3.

Найбільш запитуваною є інформація про  проведення конкурсу з відбору виконавців земельних торгів з продажу права оренди на аукціоні; про місце проживання внутрішньо переміщених осіб

 Найбільш запитуваними документами є: копії  декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру керівництва райдержадміністрації.

 

У 2016 році відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" до районної  державної адміністрації надійшло 36  запитів на отримання публічної інформації, з них: запити від фізичних осіб – 6, юридичних осіб – 30.

Надійшло поштою – 10, електронною поштою – 26.

Усі запити були розглянуті у терміни, передбачені статтею 20 Закону України ˝ Про доступ до публічної інформації ˝, на них надано запитувану інформацію.

 

У 2017 році відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" до районної  державної адміністрації надійшло 21  запитів на отримання публічної інформації, з них: запити від фізичних осіб – 11, юридичних осіб – 10.

Надійшло поштою – 1, електронною поштою – 15, особисто - 5.

Усі запити були розглянуті у терміни, передбачені статтею 20 Закону України ˝ Про доступ до публічної інформації ˝, на них надано запитувану інформацію.

      

 Маєте проблеми зору? Для збільшення розміру шрифта натисніть на клавіатурі одночасно 
"Ctrl" і "+"