27100, м.Новоукраїнка, вул. Соборна, 59 e-mail: [email protected]
 
Головна сторінка

Нормативно-правова база адміністративних послуг

 

Адміністративні послуги - через «Укрпошту» 

 

Безоплатна правова допомога

 

РЕКВІЗИТИ РАХУНКІВ у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

 

РЕКВІЗИТИ РАХУНКІВ у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

 

 

Адміністративні послуги

 

  

Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності центрів надання адміністративних послуг інформує.

Державний реєстратор відділу цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності центрів надання адміністративних послуг Новоукраїнської РДА Феденюк Світлана Петрівна, тел. (05251) 5 00-02

Адреса: 27100, м.Новоукраїнка, вул. Соборна, 59

РОЗПОРЯДОК РОБОТИ:

Понеділок – Четвер - з 8.00 до 17.15

П'ятниця - з 8.00 до 16.00

Обідня перерва - з 12.00 до 13.00

 

Послуги у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

1. Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування).

2. Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (крім громадського формування).

3. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування).

4. Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування).

5. Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування).

6. Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування).

7. Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування).

8. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування).

9. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування).

10. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування).

11. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування).

12. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування).

13.Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування)

14. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування).

15. Державна реєстрація фізичної особи-підприємця.

16. Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу-підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

17. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

18. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за її рішенням.

19. Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

20. Виправлення помилок у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

21. Державна реєстрація підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника.

 

Послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

1. Державна реєстрація речового права, похідного від права власності.

2. Державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно.

3. Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

4. Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування рішення державного реєстратора (за судовим рішенням).

5. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.

6. Заборона вчинення реєстраційних дій.

7. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

8. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, права довірчої власності, як способу забезпечення виконання зобов’язання на нерухоме майно, об’єкт незавершеного будівництва.

9. Державна реєстрація спеціального майнового права на об’єкт незавершеного будівництва, майбутній об’єкт нерухомості.

 

Управління соціального захисту населення Новоукраїнської райдержадміністрації:

- Реєстрація колективних договорів

- Видача посвідчень особам, які одержують державну соціальну допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям – інвалідам".

- Видача посвідчень жертвам нацистських переслідувань.

- Видача посвідчень ветеранам праці.

- Видача посвідчень учасникам війни.

- Видача довідок особам, які перебувають (не перебувають) на обліку, як одержувачі державних допомог.

- Призначення пільги на придбання скрапленого газу особам, які мають право на пільги.

- Призначення компенсації на придбання твердого та рідкого побутового палива особам, які мають право на пільги.

- Призначення компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги.

- Призначення та виплати одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати – героїня».

- Призначення щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій особі, яка здійснює догляд за інвалідом І групи або за особою, яка досягла 80-річного віку.

- Призначення та виплати державної допомоги на догляд.

- Призначення та виплати державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам.

- Призначення компенсаційних виплат громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

- Призначення та виплати деяким категоріям інвалідів грошової компенсації замість санаторно – курортної путівки та вартості санаторно – курортного лікування.

- Призначення та виплати грошової компенсації вартості санаторно – курортного лікування деяким категоріям громадянам.

- Адміністративна послуга з видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї.

- Адміністративна послуга з встановлення статусу «Дитина війни».

- Адміністративна послуга щодо надання статусу та видачі посвідчення особі, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи.

 

Відділ містобудування, архітектури та будівництва Новоукраїнської райдержадміністрації:

- Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки.

- Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки.

 

Служба у справах дітей:

- Надання дозволу на вчинення правочинів нерухомого майна, яке належить дітям.

- Надання висновку про доцільність (недоцільність) повернення дитини до батьків, чи осіб, які їх замінюють, або до закладу, який вона самовільно залишила.

- Реєстрація народження підкинутої чи знайденої дитини.

- Надання витягу з обліково-статистичної картки дитини.

- Надання висновку щодо можливості передання дитини матері чи батькові, які повернулись з місць позбавлення волі.

- Надання висновку про доцільність (недоцільність) встановлення опіки, піклування та відповідність її/його інтересам дитини.

- Надання висновку про доцільність (недоцільність) усиновлення та відповідність його інтересам дитини.

- Надання висновку про можливість заявників бути усиновлювачами, взяття їх на облік, як кандидатів в усиновлювачі; продовження строку дії висновку про можливість бути усиновлювачами; надання висновку про доцільність усиновлення та його відповідність інтересам дитини.

- Надання висновку про доцільність усиновлення одним із подружжя дитини другого з подружжя.

- Видача направлення потенційним усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, батькам-вихователям, прийомним батькам на відвідування закладів з метою налагодження психологічного контакту з дитиною.

- Встановлення, припинення опіки(піклування) над дитиною чи її майном; звільнення опікуна(піклувальника) від здійснення повноважень; призначення особи, яка буде представляти інтереси дитини.

- Видача висновків про можливість створення прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу.

- Надання дозволу на відрахування дитини з навчального закладу.

- Надання довідки громадянам для отримання додаткової соціальної відпустки.