27100, м. Новоукраїнка, вул. Соборна, 59 e-mail: [email protected]
Головна Інформація про запити на публічну інформацію, що надійшли до райдержадміністрації
у січні - вересні 2024 року
Канал надходження запитів:
Пошта
-
Електронна пошта
3
Телефон
-
Факс
-
Інше ( особисто)
-
Усього
3
Категорія запитувачів:
Від громадян
1
Від юридичних осіб
2
Представники засобів інформації
-
Від об’єднань громадян без статусу юридичної особи
-
Усього
3
Результати розгляду:
Задоволено
3
Частково задоволено
-
Відмовлено
-
Надіслано належним розпорядникам інформації
-
Усього
3
Термін розгляду:
5 робочих днів
3
Більше 5 робочих днів
-
Усього
3
Види запитуваної інформації:
Довідково-енциклопедична
Правова
-
Статистична
1
Товари, роботи, послуги
-
Довкілля
1
Інше
1
У 2023 році відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" до районної військової адміністрації надійшло 8 запитів на отримання публічної інформації, з них: запити від фізичних осіб - 5, юридичних осіб - 3.
Надійшло електронною поштою - 8.
Усі запити були розглянуті у терміни, передбачені статтею 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації", на них надано запитувану інформацію.
У 2022 році відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" до районної військової адміністрації надійшло 5 запитів на отримання публічної інформації, з них: запити від фізичних осіб – 5, юридичних осіб – 0.
Надійшло електронною поштою – 4, усно -1.
Усі запити були розглянуті у терміни, передбачені статтею 20 Закону України ˝ Про доступ до публічної інформації ˝, на них надано запитувану інформацію.
У 2021 році відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" до районної державної адміністрації надійшло 17 запитів на отримання публічної інформації, з них: запити від фізичних осіб – 14, юридичних осіб – 3.
Надійшло поштою – 2, електронною поштою – 15.
Усі запити були розглянуті у терміни, передбачені статтею 20 Закону України ˝ Про доступ до публічної інформації ˝, на них надано запитувану інформацію.
У 2020 році відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" до районної державної адміністрації надійшло 24 запитів на отримання публічної інформації, з них: запити від фізичних осіб – 16, юридичних осіб – 8.
Надійшло особисто – 1, електронною поштою – 23.
Усі запити були розглянуті у терміни, передбачені статтею 20 Закону України ˝ Про доступ до публічної інформації ˝, на них надано запитувану інформацію.
У 2019 році відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" до районної державної адміністрації надійшло 14 запитів на отримання публічної інформації, з них: запити від фізичних осіб – 7, юридичних осіб – 7.
Надійшло поштою – 1, електронною поштою – 13.
Усі запити були розглянуті у терміни, передбачені статтею 20 Закону України ˝ Про доступ до публічної інформації ˝, на них надано запитувану інформацію.
У 2018 році відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" до районної державної адміністрації надійшло 21 запитів на отримання публічної інформації, з них: запити від фізичних осіб – 10, юридичних осіб – 11.
Надійшло поштою – 4, електронною поштою – 14, особисто - 3.
Усі запити були розглянуті у терміни, передбачені статтею 20 Закону України ˝ Про доступ до публічної інформації ˝, на них надано запитувану інформацію.
У 2017 році відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" до районної державної адміністрації надійшло 21 запитів на отримання публічної інформації, з них: запити від фізичних осіб – 11, юридичних осіб – 10.
Надійшло поштою – 1, електронною поштою – 15, особисто - 5.
Усі запити були розглянуті у терміни, передбачені статтею 20 Закону України ˝ Про доступ до публічної інформації ˝, на них надано запитувану інформацію.
У 2016 році відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" до районної державної адміністрації надійшло 36 запитів на отримання публічної інформації, з них: запити від фізичних осіб – 6, юридичних осіб – 30.
Надійшло поштою – 10, електронною поштою – 26.
Усі запити були розглянуті у терміни, передбачені статтею 20 Закону України ˝ Про доступ до публічної інформації ˝, на них надано запитувану інформацію.
У 2015 році відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" до районної державної адміністрації надійшло 7 запитів на отримання публічної інформації, з них: запити від фізичних осіб – 1, юридичних осіб – 6.
Надійшло поштою – 4, електронною поштою – 3.
Найбільш запитуваною є інформація про проведення конкурсу з відбору виконавців земельних торгів з продажу права оренди на аукціоні; про місце проживання внутрішньо переміщених осіб
Найбільш запитуваними документами є: копії декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру керівництва райдержадміністрації.
У 2014 році відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" до районної державної адміністрації надійшло 13 запитів на отримання публічної інформації, з них: запити від фізичних осіб – 4, юридичних осіб – 9.
Надійшло поштою – 10, електронною поштою – 3.
Найбільш запитуваною є інформація про проведення конкурсу з відбору виконавців земельних торгів з продажу права оренди, щодо забезпечення населення якісною питною водою.
Найбільш запитуваними документами є: копії декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру керівництва райдержадміністрації.
У 2013 році відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" до районної державної адміністрації надійшло 16 запитів на отримання публічної інформації, з них: запити від фізичних осіб – 8, юридичних осіб – 8.
Надійшло поштою – 4, електронною поштою – 11, факсом – 1. Найбільш запитуваною є інформація про кількість шкіл, які знаходяться на території району, про структуру райдержадміністрації, про енергоефективність та енергозбереження, про оздоровлення та відпочинок дітей.
Найбільш запитуваними документами є: копії декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру керівництва райдержадміністрації.
У 2012 році відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" до районної державної адміністрації надійшло 10 запитів на отримання публічної інформації, з них: запити від фізичних осіб – 9, юридичних осіб – 1. Один запит на публічну інформацію незадоволено у зв'язку з відсутністю запитуваної інформації.
Надійшло поштою – 2, електронною поштою – 5, факсом – 1, особисто – 2. Найбільш запитуваною є інформація довідкового характеру, договори оренди земель державної власності та агропромислового комплексу.
Найбільш запитуваними документами є: копії доручень голови РДА; декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру керівництва райдержадміністрації.
Маєте проблеми зору? Для збільшення розміру шрифта натисніть на клавіатурі одночасно
"Ctrl" і "+"